Başarılı Bir Sadakat Yönetimi Sistemine Sahip Olmanın 4 Yolu

0
3437

Günümüzde bir restoran veya café’ye müşteri çekmek kadar, o müşterinin sadık bir müşteriye dönüşmesini sağlamak da önemli. Artık işletmeler, hem müşteri tabanlarını genişletmeyi, hem de bu geniş tabandan olabildiğince verim almayı hedefliyor.

İşletmecilik tarihinde uzun bir sürece yayılan sadakat yönetimi, günümüzde mobil uygulamalar aracılığıyla çok daha etkili ve verimli bir şekilde gerçekleştiriliyor. Bir sadakat yönetimi uygulamasına sahip olurken aklınızda bulundurmanız gerekenleri sizin için sıraladık.

İşletmenizde uygulamanızı tanıtın

İşletmenizin farklı köşelerinde mobil uygulamanızı tanıtmak, çalışanlarınıza bu konuda bilgi vermek ve müşterilerinizin ilgisini uygulamanıza çekmek, daha çok kullanıcıya erişmeniz için kilit önem taşıyor.

Daha çok kullanıcıya eriştikçe, kullanıcılarınıza sunacağınız kampanya ve indirimlerle onların dikkatini çekmeniz çok daha kolaylaşacak. 

Sosyal medyada uygulamanızı tanıtın

İşletmenizin sosyal medya hesaplarından uygulamanızı tanıtmak da tanıtımın bir diğer ayağı. Varsa, işletmenize ait web sitesini de bu iş için kullanabilirsiniz.

Fiziksel ortamlarda yapılan tanıtımların yanına dijital ortamlarda yapılan tanıtımları da eklerseniz, uygulamanızın bilinirliği artacak ve böylece mobil uygulamanızı kullanmak isteyecek yepyeni müşterilere ulaşacaksınız.

Ayrıca, mobil uygulamanız üzerinden yaptığınız kampanya ve indirimleri tanıtmak için de sosyal medya çok verimli bir kanaldır.

Müşterilerinizi kampanya ile karşılayın

Uygulamanızı indiren müşterilerinize, ilk alışverişleri için geçerli bir indirim tanımlayın. Onlara, henüz ilk kullanımlarında fırsat sunarsanız, uygulamaya ve işletmenize daha çok ilgi göstereceklerdir. Böylece, sadık müşteriler olmaları için yolu çoktan açmış olacaksınız.

İşletmenize uygun kampanya modellerini seçin

İşletmenizin türü, yapacağınız kampanyalar ve indirimler için önemli bir işarettir. Bir marketin sunabileceği kampanyalarla, bir café’nin sunabileceği kampanyalar arasında büyük fark bulunuyor.

Market müşterileri, daha net belirtilen indirimlerle ilgilenirken, bir café müşterisi yüzde oranlı indirimle ilgilenebilir. Ayrıca, vereceğiniz hediyeleri de işletmenizin müşterilerine göre biçimlendirmelisiniz. Bir café’de 5 kahve alan müşteriye 1 kahve hediye etmek, oldukça makul bir seçim olacaktır. 

Simpra Loyalty, işletmenize kusursuz bir sadakat yönetimi sistemi sunar. Simpra Loyalty ile mobil uygulamanız üzerinden müşterilerinizle iletişiminizi güçlendirebilirsiniz. Müşterilerinize özel kampanyalar sunarak dikkatlerini işletmenize çekebilirsiniz. 

Bulut tabanlı Restoran Otomasyonu Simpra ile tanışın.
(İşletmenizi Büyütüp, Kârınızı Artırmak İçin Tıklayın!)

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here