Simpra Ayraç

Simpra POS ile etkin yönetim

Simpra: her adımda akıllı restoran yönetimi

Simpra POS ile tüm rezervasyonlarınızı ve servis organizasyonunuzu tek noktadan kolaylıkla yönetin.

İletişime geçin
Müşteri memnuniyeti ve sadakati

Müşteri memnuniyeti ve sadakati

Simpra Loyalty ile müşteri sadakat programları oluşturun ve müşteri memnuniyetini artırın.

Gerçek zamanlı işletme yönetimi

Gerçek zamanlı işletme yönetimi

Simpra Inventory ile stoklarınızı ister günlük ister anlık olarak kontrol edin ve maliyetleri düşürün.

Tam entegrasyon ve hızlı servis

Tam entegrasyon ve hızlı servis

Simpra POS ve KDS ile paket servis sağlayıcılarına kolayca entegre olun ve işletme verimliliğinizi artırın.

Rezervasyon ve servis yönetimi

Rezervasyon ve servis yönetimi

Simpra POS ile otomatik olarak sisteminize düşen rezervasyonları takip edin ve depozito alarak rezervasyonları garantileyin.

  • Pratik POS sistemi
  • Bulut altyapılı sistem
  • Esnek ödeme seçenekleri
  • Tek ekrandan kolay yönetim
  • Gelişmiş entegrasyon ağı
  • Kolay tahsilat takibi
  • Etkin kampanya iletişimi
  • Şüpheli işlem takibi
  • Aktif raporlama
  • 7/24 destek
  • Hepsi bir arada
  • Eksiksiz restoran yönetimi
  • Pratik POS sistemi
  • Bulut altyapılı sistem
  • Esnek ödeme seçenekleri
  • Tek ekrandan kolay yönetim
  • Gelişmiş entegrasyon ağı
  • Kolay tahsilat takibi
  • Etkin kampanya iletişimi
  • Şüpheli işlem takibi
  • Aktif raporlama
  • 7/24 destek
  • Hepsi bir arada
  • Eksiksiz restoran yönetimi

Simpra, bildiğiniz POS sistemlerinden çok farklı

3000’den fazla işletme Simpra ile çağ atladı.

Şimdi sıra sizde!

"Misafirlerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimiz. Onların taleplerine her zaman hızlı dönüş yapmaya çalışıyoruz. Otomasyon anlamında da bizim gibi hızlı aksiyon alabilen Simpra ile çalışıyoruz."

Hakan Yeşilyurt

Akkomarka

"QR menü ile kağıt israfını sıfıra çekmiş oluyoruz. Simpra QR Menu ve Simpra POS’un beraber çalışmaları sayesinde yapılan değişiklikleri aynı anda tüm sistemlerde güncelleyebilmek bize sağladığı en büyük kolaylıklardan."

Selçuk Şentepe

Symphony Lounge

"Simpra QR Menu'ye geçtikten sonra, fiyat değişiklikleri, ürün güncellemeleri ve yeni ürün eklemeleri yaparken artık QR kodlarını değiştirmemize gerek kalmadı. Bu sayede işletme olarak ciddi bir kârlılık elde ettik."

Alper Korkmaz

Kaen Sushi

Feriye
Efendy
OLDEN 1772
Markus
Madam Niça
Kürkçü Dükkanı
Fiko Ocakbaşı
Ortaya
Ranchero
Eski Yer
Aslı Börek
Mado
Köşebaşı
Cantinery
Plus Kitchen

22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.

Başarı hikayelerini görün

Simpra entegrasyonları ile
her şey bir arada!

30’dan fazla entegrasyon ve 100’den fazla fonksiyon seçeneği, Simpra’nın en büyük gücü.
Simpra POS, sektördeki en son teknolojilere uyum sağlayarak işletmenizi geleceğe taşır.

Como

Sadakat Programları

Boostfeel

Sadakat Programları

Simpra PMS

Otel Yönetim Sistemleri

Opera

Otel Yönetim Sistemleri

Opera Cloud

Otel Yönetim Sistemleri

Suite 8

Otel Yönetim Sistemleri

Yemeksepeti Vale

Paket Servis Uygulamaları

Yemeksepeti

Paket Servis Uygulamaları

Trendyol Yemek

Paket Servis Uygulamaları

Getir Yemek

Paket Servis Uygulamaları

Migros Yemek

Paket Servis Uygulamaları

Hemen Yolda

Paket Servis Uygulamaları

Fuudy

Paket Servis Uygulamaları

Param

Ödeme Sistemleri

Paycell

Ödeme Sistemleri

Ticket

Ödeme Sistemleri

Metropol

Ödeme Sistemleri

Multinet

Ödeme Sistemleri

Sodexo

Ödeme Sistemleri

Simpra QR Menu

Menü Uygulamaları

QR Menu Order

Menü Uygulamaları

Simpra Reservation

Masa Rezervasyon Sistemleri

Simpra Pay

Mali Uygulamalar

Simpra Quick

Mali Uygulamalar

GMU Güvenli Mali Uygulama (VUK 507)

Mali Uygulamalar

Eft POS

Mali Uygulamalar

SAP

ERP Uygulamaları

Netsis

ERP Uygulamaları

Logo

ERP Uygulamaları

e-Adisyon

e-Dönüşüm Uygulamaları

e-Arşiv Fatura

e-Dönüşüm Uygulamaları

e-Fatura

e-Dönüşüm Uygulamaları

iWallet

Diğer

Zubizu

Diğer

Simpra KDS

Diğer

Simpra Ayraç

Simpra POS ile neler mümkün?

Bulut tabanlı sistem
Bulut tabanlı sistem

Simpra’nın otomatik güncellenen bulut altyapısı sayesinde verilerinize her yerden erişin, güvenle depolayın, sunucu maliyetini sıfırlayın.

Bulut tabanlı sistem

  1. Anlık hızlı güncelleme
  2. Güvenli veri saklama
  3. Verimli kaynak yönetimi

Esnek ödeme seçenekleri
Esnek ödeme seçenekleri

Simpra POS, işletmenizin ihtiyaçlarına uyum sağlar. Simpra POS’u kullanmadığınız dönemlerde aboneliğinizi duraklatın, ihtiyacınız olduğunda hızlıca aktifleştirin!

Esnek ödeme seçenekleri

  1. Lisans duraklatma avantajı
  2. Kolay lisans başlatma/durdurma
  3. İhtiyaca göre abonelik seçenekleri

Tek ekrandan kolay yönetim
Tek ekrandan kolay yönetim

Simpra POS ile tüm işlemlerinizi tek cihazdan yönetin ve kontrolün her zaman sizde olduğunu bilin. Akıllı telefonunuzla süreçleri yönlendirin, operasyonu hızlandırın.

Tek ekrandan kolay yönetim

  1. Tüm operasyonlar aynı ekranda
  2. Kolay dijital operasyon
  3. Sipariş, satış, e-Belge süreç takibi

Hazır entegrasyonlar
Hazır entegrasyonlar

Simpra Pazar Yeri'ndeki 30'dan fazla entegrasyon seçeneği ile işletmenize uygun en iyi çözümleri seçin ve bütünleşik POS sistemiyle başarıya ulaşın.

Hazır entegrasyonlar

  1. İşletmeye uygun alternatifler
  2. Hızlı entegrasyon avantajı
  3. Tek ekrandan veri kontrolü

Paket servis sağlayıcılarla kolay entegrasyon
Paket servis sağlayıcılarla kolay entegrasyon

Simpra POS ile farklı platformlardan gelen siparişleri tek ekranda görüntüleyin ve yönetin. Siparişleri alın, kurye atayın ve alternatif ödeme yöntemleriyle müşterilerinize kolaylık sunun.

Paket servis sağlayıcılarla kolay entegrasyon

  1. Çoklu sipariş yönetimi
  2. Kurye takibi
  3. Çoklu platform senkronizasyonu

Kolay tahsilat takibi
Kolay tahsilat takibi

Simpra POS'un cari takip uygulamasıyla finansal süreçlerinizi rahatlıkla yönetin. Müşteri profillerini özelleştirin ve ödeme zamanlarını asla kaçırmayın.

Kolay tahsilat takibi

  1. İndirim tanımlama seçenekleri
  2. Kusursuz cari hesap takibi
  3. Seçenekli tahsilat avantajı

Kusursuz kampanya iletişimi
Kusursuz kampanya iletişimi

Simpra'nın kampanya modülü sayesinde, işletmeniz için etkili ve özelleştirilebilir kampanyalar oluşturarak müşteri ilişkilerinizi güçlendirin; hedef kitlenizle kusursuz iletişim kurarak maksimum başarıya ulaşın.

Kusursuz kampanya iletişimi

  1. Özelleştirilebilir kampanyalar
  2. Entegre müşteri veri analizi
  3. Pazarlama stratejileri geliştirme

Şüpheli işlem takibi
Şüpheli işlem takibi

İşletmeniz için özel şüpheli işlem senaryoları oluşturun ve olay anında Simpra'nın sizi bilgilendirmesini sağlayarak güvende kalın; riskleri ortadan kaldırın.

Şüpheli işlem takibi

  1. Riskli işlem kurgusu oluşturma
  2. Anlık bildirimler
  3. Şüpheli işlem geçmişi araştırma

Simpra Ayraç

Kullanılan Teknolojiler

Simpra POS'un temel taşı olan bu teknolojiler,
işletmenizin geleceğini şekillendirmek üzere bir araya gelmiştir.

Ruby

PostgreSQL

Redis

VueJS

AWS

Docker

Simpra POS, modüller ile daha güçlü

Garson Sipariş Modülü ile birçok avantaj elde edebilirsiniz

Sipariş yönetiminde anlık bilgiler

Personelinizin müşteriyle iletişime geçerken sergilediği profesyonel bir imaj ile memnuniyetini artırın.

Entegre sistemlerle kusursuz süreç yönetimi

Sipariş durumunun takibini kolaylaştırırken süreci kusursuz bir şekilde yönetin.

Menüyü kolayca yönetin

Menünüzü kişiselleştirin ve personelinizin daha hızlı ve etkili aksiyon almasını sağlayın.

İhtiyacınıza uygun
POS sistemi çözümünü seçin;
geleceğe adım atın.

750₺

+KDV

Hemen Başla
  • Hızlı ve kolay kurulum

    Simpra'nın kullanıcı dostu arayüzü ve hızlı kurulum süreci, işletmenizin faaliyetlerine hızla devam etmesini sağlar. Teknik detaylarla uğraşmanıza gerek kalmadan, Simpra POS'u kolaylıkla kurun ve işinize hemen başlayın.

  • Esnek ödeme seçenekleri

    Simpra'nın esnek ödeme seçenekleri, işletmenizin ihtiyaçlarına uyum sağlar. Simpra POS’u ihtiyacınız doğrultusunda kullanın, maliyet kontrolünü elinizde tutun.

  • 7/24 destek

    Simpra'nın müşteri odaklı hizmet anlayışı, işletmenizin her an destek alabilmesini sağlar. İhtiyacınız olduğunda, tecrübeli destek ekibimize kolayca ulaşın ve sorularınıza hızlı, etkili yanıtlar alın.

Ücrete Dahil Servisler

  • Sınırsız gelir merkezi oluşturma

  • Gelişmiş menü kalemi konfigürasyonu

  • Çoklu dil desteği

  • Toplu fiyat değişikliği ve ileri tarihli fiyat güncelleme

  • Sınırsız çalışan ve yetki grubu oluşturma

  • QR Menü

  • Döviz ile ödeme alma

  • 7/24 destek

  • Merkezi yönetim

  • Raporlama

  • Yazılım güncelleme

  • Veri saklama ve barındırma

7500₺

+KDV

Hemen Başla
  • Hızlı ve kolay kurulum

    Simpra'nın kullanıcı dostu arayüzü ve hızlı kurulum süreci, işletmenizin faaliyetlerine hızla devam etmesini sağlar. Teknik detaylarla uğraşmanıza gerek kalmadan, Simpra POS'u kolaylıkla kurun ve işinize hemen başlayın.

  • Esnek ödeme seçenekleri

    Simpra'nın esnek ödeme seçenekleri, işletmenizin ihtiyaçlarına uyum sağlar. Simpra POS’u ihtiyacınız doğrultusunda kullanın, maliyet kontrolünü elinizde tutun.

  • 7/24 destek

    Simpra'nın müşteri odaklı hizmet anlayışı, işletmenizin her an destek alabilmesini sağlar. İhtiyacınız olduğunda, tecrübeli destek ekibimize kolayca ulaşın ve sorularınıza hızlı, etkili yanıtlar alın.

Ücrete Dahil Servisler

  • Sınırsız gelir merkezi oluşturma

  • Gelişmiş menü kalemi konfigürasyonu

  • Çoklu dil desteği

  • Toplu fiyat değişikliği ve ileri tarihli fiyat güncelleme

  • Sınırsız çalışan ve yetki grubu oluşturma

  • QR Menü

  • Döviz ile ödeme alma

  • 7/24 destek

  • Merkezi yönetim

  • Raporlama

  • Yazılım güncelleme

  • Veri saklama ve barındırma

Simpra ürünlerini yakından tanıyın

Simpra POS

Simpra POS’un kullanıcı dostu arayüzünü ve gelişmiş özellikleri sayesinde operasyonunuzu nasıl yönetebileceğinizi keşfedin.

Hemen Başla

İndirin ve kullanmaya başlayın.
Geleceğe yolculuk bu kadar kolay.

Sıkça Sorulan Sorular

POS sistemi; işletmelerin sipariş, ödeme, stok, raporlama ve rezervasyon gibi tüm süreçlerini takip edebilmelerini ve verimli bir şekilde yönetebilmelerini sağlar.

Esnek yapılı POS sistemleri, operasyon türüne ve işletme ihtiyaçlarına göre kişiselleştirebilir. Restoran, otel, café, gece kulübü & bar, pastane, perakende, süpermarket, eczane ve daha pek çok işletme POS sistemi kullanabilir.

Yiyecek içecek sektöründe restoran programı, restoran adisyon sistemi ve cafe adisyon sistemi gibi isimlerle de bilinen POS sistemi seçiminde, işletme ihtiyaçları göz önünde bulundurulmalıdır. Ölçeklenebilirlik, maliyet, 7/24 kesintisiz hizmet, güvenlik, kullanıcı dostu bir arayüz, geniş entegrasyon ağı gibi faktörler değerlendirilmelidir.

Online POS sistemi, işletmelerin web tabanlı bir arayüz üzerinden ürün eklemelerine, müşterilerden sipariş alıp ödemeleri kabul etmelerine, siparişleri onaylamalarına ve takip etmelerine olanak sağlar.

POS sistemlerinin fiyatları, bir dizi faktöre bağlı olarak değişkenlik gösterir. İşletme türü ve ihtiyaçları, özellikler ve fonksiyonlar, kullanıcı sayısı, gereken donanım bileşenleri ve sağlayıcı tarafından sunulan yazılım ve hizmet paketleri gibi faktörler, POS sistemi fiyatlandırmasını etkiler. Daha fazla bilgi için Simpra POS sistemi fiyatları sayfamıza göz atın.

Aylık Bültene Kaydolun

HoReCa sektöründeki gelişmelerden ve Simpra'dan haberdar olun.