Simpra POS Sistemi

Restoran, café ve perakende işletmen için en pratik POS sistemi Simpra’da. Tüm süreçlerini kolaylaştır ve sistematik olarak yönet!

pos-sistemi
pos-sistemi-nedir

POS Sistemi Nedir?

İşletmelerin yönetim süreçlerini kolaylaştıran, hizmet kalitesini iyileştiren yazılım ve donanımlardır.

Neden SimpraPOS?

  • Yeme içme ve konaklama sektöründeki 30 yılı aşkın tecrübe sonucu ortaya çıkarılan Simpra ile kusursuz bir yönetim sağlayabilirsin.
  • Simpra’nın uzman destek ekibinden 7×24 kesintisiz destek alabilirsin.
  • Simpra’nın gelişmiş entegrasyonları ile işletmenin ihtiyacı olan tüm modülleri POS sistemine entegre edebilirsin.
  • Çevrimdışı modu ile elektrik kesintisi ve internet arızası gibi durumlarda veri kaybı yaşamadan operasyonunu devam ettirebilirsin.

Simpra POS Sistemi Özellikleri

Tüm sipariş tiplerine uygun çalışan Simpra POS Sistemi her işletmeye kusursuz özellikler sunar.

  • Gelişmiş raporlama ile işletmeni gerçek zamanlı olarak takip edebilirsin. Tüm ödeme türlerine, ürün tüketimine, gelir ve giderlerin gibi detaylı verilere ulaşabilirsin.
  • Masalardaki oturma sürelerini görüntüleyerek, tekrar sipariş alma zamanını takip edebilir, müşterilerin bekleme sürelerini azaltabilirsin.
  • İstediğin her yerden yeni menü kalemi ekleyebilir, mevcut ürünlerinin bütün detaylarını görüntüleyebilir ve tüm menünü yönetebilirsin.
  • Basitleştirilmiş kampanya modülü ile planladığın tüm kampanyaları POS sistemi üzerinden oluşturabilir ve satışlarını artırabilirsin.
simpra-pos-sistemi-ozellikleri
simpra-pos-sistemi-avantajlari

Simpra POS Sistemi Avantajları

Her türden ve her ölçekten işletme ihtiyacını karşılayabilen, operasyonel süreçleri kolaylaştıran ve maliyetlerin önüne geçen Simpra’nın birçok avantajı vardır.

  • Kullandıkça ödeme opsiyonu ile kullanmadığın zaman lisansını askıya alabilir ve dilediğin zaman yeniden aktif edebilirsin.
  • Tek cihaz ile sipariş, ödeme ve e-belge sürecini yönetebilir, ek donanım ihtiyacını sonlandırabilirsin.
  • İndirim, iptal, iade ve ikramlar için şüpheli işlem kurgusu oluşturabilir, belirlediğin şüpheli durumlarda SMS ile bilgi alabilirsin.
  • Bulut tabanlı POS sistemi sayesinde yatırım ve operasyon maliyetlerini azaltabilir, verilerini güvenle depolayabilirsin.

En İyilerin Tercihi Simpra POS Sistemi

Gelişmiş, hızlı ve güvenilir bir POS Sistemi ile benzersiz bir işletme yönetimine sahip ol!

pos-sistemi-panel

7×24 İhtiyacınız Olan Destek

Simpra, uzman destek ekibi ile her zaman seninle. İşletmendeki süreçlerin aksamamasını ve ihtiyaç duyduğunda ulaşabileceğin yakınlıkta olmayı önemsiyoruz.

cagri-merkezi

Çağrı merkezi

Uzman destek ekibimiz tarafından kesintisiz hizmet

E-destek portalı (CWA)

E-destek uygulaması üzerinden talep ve bildirim gönderimi

Eğitim videoları

Simpra operasyonu ve konfigürasyonu ile ilgili videolar

Eğitim dokümanları

Müşterilerin faydalanabileceği dokümanlar

Webinar

Gelişmiş ürünlerimiz ile ilgili bilgilendirici Webinar’lar

Simpra POS Sistemi Entegrasyonları

Pazaryerinden ulaşabileceğiniz entegrasyonlar
ile hizmet kalitenizi artırın!

Yeni Nesil POS Sistemi ile İşletmeni Kolayca Yönet

  • Sadakat Yönetimi Modülü
  • Mobil Raporlama
  • Stok Yönetim Modülü
  • Paket Servis
  • Rezervasyon Yönetimi
  • Mutfak Gösterge Sistemi

Sıkça Sorulan Sorular

Her türden ve her ölçekten işletmenin satış yapmasını, bu satışları kayıt altında tutmasını ve belgelemesini sağlayan sisteme POS Sistemi denir.

Fiziksel sunucu ihtiyacı olmadan, verileri dijital ortamda saklayarak bu verilere her zaman ve her yerden ulaşılmasını sağlayan, ekonomik, esnek ve güçlü sistemlere Bulut POS Sistemi denir.

SimpraPOS, sipariş sürecinden ödeme sonrasına kadar olan tüm süreçleri kusursuz bir şekilde yönetmeni sağlar. Bu sayede, restoranının ihtiyacı olan bütün operasyonları, tek sistem üzerinde yürütebilirsin.

Simpra, işletmende ihtiyaç duyabileceğin yönetimsel araçları ve entegrasyonları bir arada sunarak masa siparişlerinden paket servise, stok ve maliyet yönetiminden müşteri sadakati uygulamalarına kadar, işletmeni uçtan uca kolayca yönetmeni sağlar.

SimpraPOS, Yemeksepeti, GetirYemek ve Trendyol Yemek entegrasyonlarıyla, tek ekran üzerinden tüm paket servis süreçlerini yönetebilmeni sağlar. Simpra Pazaryeri üzerinden, paket servis entegrasyonlarına ve işini kolaylaştıracak daha farklı entegrasyonlara erişebilirsin.