Tüketici sadakati, büyük-küçük tüm markaların üzerinde her geçen gün daha fazla mesai harcadıkları bir konu. Müşteri sadakatini daha metodolojik şekilde bir programa bağlanmasının yaygın olarak bilinen ismi ise, muhtelemelen şimdiye kadar duymuş olduğunuz sadakat programı. Rekabetin her alanda giderek artması, sadakat programlarının önemini daha da büyütüyor. Özellikle de restorancılık ve otelcilik gibi rekabetin daha da hızlı ve kızgın olduğu...
Verimliliği ve Müşteri Memnuniyetini Artırın: Kafeniz İçin Doğru Adisyon Programını Seçmek   Kafeler, müşterilerine hızlı ve etkili hizmet sunmanın yanı sıra, verimliliklerini artırmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak için doğru adisyon programını seçmelidir. Doğru adisyon programı, masa yönetimi, müşteri yönetimi, sipariş takibi, paket servis, ödeme yönetimi ve raporlama gibi bir dizi özelliği içermelidir. Bu makalede, kafe ve restoran adisyon programlarının özelliklerini ve...
Kiosklar Misafir Deneyimini Nasıl Değiştiriyor? Kiosklar, otomasyonun bir başka yüzü olarak, misafir deneyimini radikal bir şekilde dönüştürmekte. Pek çok sektör, restoranlardan perakende satışa, havaalanlarından otellere kadar, kioskların sunduğu faydaları hızla keşfetmekte ve benimsemektedir. Kiosklar, müşteri hizmetlerinin etkinliğini ve verimliliğini artırarak işletmelerin kârlılığını ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmaktadır.  Hız ve verimlilik Kiosklar, misafirlerin zamanlarını son derece etkili bir şekilde yönetme olanağı...
Bir işletme sahibi olmak, hem oldukça özenilen hem de çok keyifli bir iş. Bir café ya da restoran işletmek, detaylı bir yönetim gerektiriyor. Bir işletme açmaya karar verilen ilk andan itibaren dikkat edilmesi gereken pek çok şey var. Ancak bunlar gözünüzü korkutmasın. Nasıl bir kafe açmak istediğinize karar verdikten sonra, geri kalan tüm süreçlerde yeterince dikkatli olursanız, tüm işleri...
Bir restoran işletirken dikkat edilmesi, kontrol altında tutulması ve incelenmesi gereken pek çok özel konu olduğunu söyleyebiliriz. İşletmenizi yürütürken nasıl yönettiğinizi ve müşterilerinize neler sunduğunuzu belirleyip bunları sıklıkla incelemeniz, kalitesini test etmeniz ve gerekli anlarda değiştirmek için aksiyon almanız gerek. “Restoran nasıl işletilir?” sorusunun cevabı da, aslında diğer tüm işletmeler ve girişimler için olduğu gibi, bu temel ilkelere dayanıyor....
697BeğenenlerBeğen
7,213TakipçilerTakip Et
242TakipçilerTakip Et

Diğer Yazılarımız