Simpra Ayraç

Verimli, hızlı, kusursuz

Simpra ile detaylar kontrol altında

Simpra Restoran Otomasyonu; siparişten ödemeye, mutfaktan kasaya kadar tüm süreçlerde uçtan uca kontrol ve yönetim olanağı sunar. Operasyonunuzun tüm detaylarında hakimiyeti elinizde tutun.

İletişime geçin
Restoranda bütünsel hizmet

Restoranda bütünsel hizmet

Müşteri siparişinden ödemeye kadar entegre ve uyumludur.

Verimli personel, mutlu müşteri

Verimli personel, mutlu müşteri

Simpra'nın kullanımı kolaydır. Çalışan verimini artırın, müşteriniz güler yüzlü hizmetten memnun ayrılsın.

Tam entegrasyon

Tam entegrasyon

Simpra tüm yemek sipariş platformlarıyla sözde değil gerçekten entegre olarak çalışır.

Mutfakta ister tek, ister çift yönlü sipariş yönetimi

Mutfakta ister tek, ister çift yönlü sipariş yönetimi

Sistemi otomatize edin, mutfaktan kopmayın.

Simpra, bildiğiniz POS sistemlerinden çok farklı

3000’den fazla işletme Simpra ile çağ atladı.

Şimdi sıra sizde!

"Misafirlerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimiz. Onların taleplerine her zaman hızlı dönüş yapmaya çalışıyoruz. Otomasyon anlamında da bizim gibi hızlı aksiyon alabilen Simpra ile çalışıyoruz."

Hakan Yeşilyurt

Akkomarka

"QR menü ile kağıt israfını sıfıra çekmiş oluyoruz. Simpra QR Menu ve Simpra POS’un beraber çalışmaları sayesinde yapılan değişiklikleri aynı anda tüm sistemlerde güncelleyebilmek bize sağladığı en büyük kolaylıklardan."

Selçuk Şentepe

Symphony Lounge

"Simpra QR Menu'ye geçtikten sonra, fiyat değişiklikleri, ürün güncellemeleri ve yeni ürün eklemeleri yaparken artık QR kodlarını değiştirmemize gerek kalmadı. Bu sayede işletme olarak ciddi bir kârlılık elde ettik."

Alper Korkmaz

Kaen Sushi

Feriye
Efendy
OLDEN 1772
Markus
Madam Niça
Fiko Ocakbaşı
Ranchero
Eski Yer
Mado
Köşebaşı
Cantinery
Plus Kitchen
Aslı Börek

22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.

Başarı hikayelerini görün

Simpra entegrasyonları ile
her şey bir arada!

30’dan fazla entegrasyon ve 100’den fazla fonksiyon seçeneği, Simpra’nın en büyük gücü.
Simpra POS, sektördeki en son teknolojilere uyum sağlayarak işletmenizi geleceğe taşır.

Como

Sadakat Programları

Boostfeel

Sadakat Programları

Simpra PMS

Otel Yönetim Sistemleri

Opera

Otel Yönetim Sistemleri

Opera Cloud

Otel Yönetim Sistemleri

Suite 8

Otel Yönetim Sistemleri

Yemeksepeti Vale

Paket Servis Uygulamaları

Yemeksepeti

Paket Servis Uygulamaları

Trendyol Yemek

Paket Servis Uygulamaları

Getir Yemek

Paket Servis Uygulamaları

Migros Yemek

Paket Servis Uygulamaları

Hemen Yolda

Paket Servis Uygulamaları

Fuudy

Paket Servis Uygulamaları

Param

Ödeme Sistemleri

Paycell

Ödeme Sistemleri

Ticket

Ödeme Sistemleri

Metropol

Ödeme Sistemleri

Multinet

Ödeme Sistemleri

Sodexo

Ödeme Sistemleri

Simpra QR Menu

Menü Uygulamaları

QR Menu Order

Menü Uygulamaları

Simpra Reservation

Masa Rezervasyon Sistemleri

Simpra Pay

Mali Uygulamalar

Simpra Quick

Mali Uygulamalar

GMU Güvenli Mali Uygulama (VUK 507)

Mali Uygulamalar

Eft POS

Mali Uygulamalar

SAP

ERP Uygulamaları

Netsis

ERP Uygulamaları

Logo

ERP Uygulamaları

e-Adisyon

e-Dönüşüm Uygulamaları

e-Arşiv Fatura

e-Dönüşüm Uygulamaları

e-Fatura

e-Dönüşüm Uygulamaları

iWallet

Diğer

Zubizu

Diğer

Simpra KDS

Diğer

Simpra Ayraç

Simpra Restoran Otomasyonu ile neler mümkün?

Temassız sipariş ve ödeme
Temassız sipariş ve ödeme

Simpra restoran otomasyonunda kolaylık ve konfor ön plandadır. QR Menü Order ile sipariş ve ödemede müşteri memnuniyeti sağlayın.

Temassız sipariş ve ödeme

  1. QR Menü order ile siparişte temassız ve hijyenik sistem
  2. Müşterinin cep telefonundan ödeme kolaylığı
  3. Profesyonel hizmet sayesinde artan müşteri sadakati

Ödeme terminali teknolojisi
Ödeme terminali teknolojisi

Simpra ödeme entegrasyonu ile sipariş ve ödeme tek cihazdan tamamlanır. Sistemi yükleyin donanım maliyetini azaltın.

Ödeme terminali teknolojisi

  1. NFC’li Android cihazlardan temassız ödeme alma avantajı
  2. Simpra Pay ile akıllı cihazları ödeme terminaline dönüştürebilme
  3. Ödeme sonunda e-belge ile kâğıt israfına son

Kusursuz sadakat yönetimi
Kusursuz sadakat yönetimi

Simpra restoran otomasyonu ile özel indirim, kampanya ve çeşitli fırsatlar oluşturmak mümkündür. Müşterinize kendisini özel hissettirin.

Kusursuz sadakat yönetimi

  1. Simpra Loyalty ile kusursuz entegrasyon altyapısı
  2. Daimi müşteriye özel promosyon oluşturma avantajı
  3. Müşteri segmentine göre özel kampanyalar geliştirme kolaylığı

Kusursuz stok ve maliyet yönetimi
Kusursuz stok ve maliyet yönetimi

Simpra restoran otomasyonu stok takibi yaparak anlık bilgi verir. Envanter takibini otomatize edin, maliyeti kusursuz yönetin.

Kusursuz stok ve maliyet yönetimi

  1. Inventory ile stok takibinde anlık güncelleme avantajı
  2. Hazırlanan yemeğe göre stok takibi ve raporlaması
  3. ERP ile çift yönlü entegrasyon, irsaliye ve faturalarda otomasyon

Pratik rezervasyon yönetimi
Pratik rezervasyon yönetimi

Simpra ile saatlik ve günlük olarak anlık rezervasyon takibi yapmak mümkündür. Rezervasyonlarınızı yönetin, müşteriyi bekletmeyin.

Pratik rezervasyon yönetimi

  1. Tüm akıllı cihazlardan rezervasyon kontrolü imkânı
  2. Çoklu şubelerde kontrol kolaylığı
  3. Sırası gelen müşteriye e-mail ve SMS yoluyla bilgi verme avantajı

Müşteri sipariş yönetimi
Müşteri sipariş yönetimi

Simpra restoran otomasyonu sipariş durumunu hazırlık aşamasından itibaren yönetir. Siparişten itibaren konforlu hizmetin keyfini çıkarın.

Müşteri sipariş yönetimi

  1. Siparişte mutfak ekranında anlık görüntülenme
  2. Sipariş durumu güncellemeleri kolaylığı
  3. El terminalinden sipariş güncellemesi ve yönlendirme avantajı

Detaylı raporlama
Detaylı raporlama

Restoran otomasyonu verileri istatistiksel analize hazır hâle getirir. Mobil uygulama üzerinden tüm verilere erişim sağlayın.

Detaylı raporlama

  1. Insight ile detaylı raporlamada güncel bilgilere ulaşma avantajı
  2. Ödeme yöntemlerinden adisyonlara kadar tüm veriyi raporlayabilme
  3. İade ve iptal raporlarıyla doğru strateji geliştirme kolaylığı

Artan hizmet kalitesi
Artan hizmet kalitesi

Simpra restoran otomasyon yönetimi tamamen otomatize ve kusursuz veri haberleşmesi ile çalışır. İşletmenizde konforu yaşayın.

Artan hizmet kalitesi

  1. Temassız sipariş, mutfağa yönlendirme ve ödeme kolaylığı
  2. Stok fazlası ve eksiği riskine son veren sistem
  3. e-belge hizmetiyle maliyet yönetim avantajı

Simpra Ayraç

Yeme içme & konuk ağırlama işletmenizde hizmetinizi kusursuzlaştırın

Sıkça Sorulan Sorular

Restoran otomasyon sistemi; ödeme süreçlerinin, menü kalemlerinin, paket servis hizmetinin ve bunun gibi pek çok yönetimsel sürecin kusursuz bir şekilde işletilmesini sağlayan ve her ölçekten restoran için gerekli olan özel yazılımlardır. Simpra Restoran Otomasyon Sistemi bulut tabanlı altyapısıyla ve gelişmiş çözüm kümesi bir restoranın tüm ihtiyaçlarını karşılar.

Yiyecek içecek otomasyonu (restoran otomasyon sistemi) sayesinde işletmeler, yaptıkları satışları kontrol edebilir,  düzenleyebilir, stok ve maliyet kontrolünü gerçekleştirebilir ve farklı ödeme yöntemleriyle ödeme alabilir. Bu nedenle, her restoranda bulunması oldukça önemlidir. Simpra, restoranınızda siparişin alınmasından ödeme sonrasına kadar her aşamada kusursuz hizmet sunabilmenizi sağlar.

Simpra, akıllı telefon, tablet ve bilgisayarlara kolaylıkla kurulur ve hemen kullanıma hazır olur. Simpra’yı Google Play Store ve AppStore üzerinden indirerek kolayca menü kalemleri eklenebilir ve hemen satış yapmaya başlanabilir.

Restorana en uygun otomasyon sistemini seçerken işletmenin ihtiyaçları ve büyüklüğü göz önünde bulundurulmalıdır. Ayrıca sağlayıcı firmanın referansları, kullanıcı yorumları, teknik destek hizmeti, güvenlik, gelişmiş ekosistem sayesinde entegrasyon ağının geniş olmasına dikkat edilmelidir.

Maliyet kontrol sistemleri, işletmelerin satın aldıkları hammaddeleri ve bu hammaddeler kullanılarak hazırlanan menü kalemlerinin maliyetleri ile stok durumlarını kontrol etmek üzere tasarlanmıştır. Simpra Inventory, en gelişmiş stok ve maliyet kontrol sistemlerinden biridir. Restoran otomasyonuna entegre olarak kusursuz bir stok ve maliyet kontrolü süreci oluşturmanı sağlar.

İndirin ve kullanmaya başlayın.
Geleceğe yolculuk bu kadar kolay.

Aylık Bültene Kaydolun

HoReCa sektöründeki gelişmelerden ve Simpra'dan haberdar olun.