Yiyecek içecek ve konuk ağırlama sektörlerine özel olarak tasarlanmış Simpra Inventory'i stoklarınızı daha verimli yönetmek ve müşteri taleplerinizi rahatlıkla karşılamak için kullanın.
İletişime geçinMobil cihazınızdan stok yönetim süreçlerini etkili bir şekilde yönlendirin ve raporlama işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirin.
Satıcı faturalarınızı otomatik olarak alın ve e-Arşiv mükellefiyseniz faturalarınızı sisteme kolaylıkla yükleyin. Özel entegratörlerle doğrudan bağlantı kurarak, bu süreçleri en pratik şekilde yönetin.
Genel giderleri diğer giderler yöntemiyle izleyin ve gelirler raporunda ürün satışlarına dağıtarak maliyetleri görün. Diğer giderler raporu ile şube bazlı giderleri dönemsel olarak takip edin.
Her ürün alım veya satımı sonrasında güncellenen hareketli ağırlıklı ortalama maliyet yöntemi ile işletmenizin doğru maliyetlerini hesaplayarak finansal sağlamlığı güçlendirin ve kâr marjını optimize edin.
Kiralama yöntemi sayesinde; yazlık ve kışlık işletmelerinizin kapalı oldukları dönemlerde ödeme yapmayarak, maliyetlerinizi düşürün ve bütçenizi dengeleyin.
Kendi şubelerinize hareketli ağırlıklı ortalama fiyatlarla ürün gönderirken, franchise şubelerinize kâr marjıyla gönderim yapma esnekliği yakalayın.
"Yönetici olarak Simpra'nın en önemli artısı, stok takibini üstün bir şekilde yönetebilme yeteneği ve aynı zamanda çalışanlar için sağladığı hızlı işlem özelliğidir."
Umut Tekgil
Usla
"Girdiğimiz reçeteler sonrasında, misafirimizin istediği ürüne göre stoğumuzdaki azalmaları kolayca takip edebiliyor, ay sonu sayımlarında ne kadar mal kalması gerektiğini de buradan rahatlıkla gözlemleyebiliyoruz."
Alper Korkmaz
Kaen Sushi
"Zayileri anlık olarak takip ederek, sayım gereksinimini ortadan kaldırdık ve ekstra araştırmaya gerek kalmadan %20 oranında zayilerimizi azaltmayı başardık."
Hubeyb Karaca
Factory Karaköy
22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.
Simpra Inventory ile anlık stok bilgilerini ve sektörel bazda tüketici eğilimlerini analiz edin. Kusursuz yönetim ile tedarik, stok ve maliyet yönetimini hatasız gerçekleştirin.
Simpra Inventory ile merkezi ve yerel satın alma süreçlerini kolaylıkla tanımlayın. Bu sayede işletmenize ait şubelerin yerel pazarda yaptığı harcamaları kolayca yönetin.
Simpra Inventory, şubeler ve ambar lisanslaması üzerinden ücretlendirme yapar. Tüm şubeleriniz için sınırsız kullanıcı tanılayarak herkesi ekosisteme dahil edin.
Simpra Inventory'nin kullanıcı dostu arayüzünü öğrenmek için kısa ve ücretsiz bir eğitim yeterlidir. Yeni çalışanlarınızı online eğitimlere dahil edin, tüm ekibi her an güncel tutun.
Simpra Inventory satın alınan ürünlerin fiyat analizlerini yaparak reçete maliyetine göre satış fiyatı güncellemeleri önerir. Öneriler doğrultusunda maliyet planınızı yapın, kontrolü elinizde tutun.
Simpra Inventory ile anlık stok takibi yapın ve hızlıca raporlayın. Ürün, tedarikçi ve fiyat verileri ışığında dönem açıkları, kârlılık gibi filtrelerle raporlar hazırlayın, tek tuşla ilgililere gönderin.
Simpra Inventory ödeme, maliyet ve cari takiplerde anlık bilgi almanızı sağlar. Tedarikçi kartları oluşturun, finansal yönetimi Simpra güvencesi ile kesintisiz ve hatasız şekilde takip edin.
Simpra Inventory ile yarı üretim ve tam üretim süreçlerini kolayca yönetin. Barkodlanan reçeteler sayesinde stoklarınızı takip edin, şubelerinizin taleplerini karşılayın ve sevkiyatlarınızı gerçekleştirin.
30’dan fazla entegrasyon ve 100’den fazla fonksiyon seçeneği, Simpra’nın en büyük gücü.
Simpra POS, sektördeki en son teknolojilere uyum sağlayarak işletmenizi geleceğe taşır.
Simpra POS
POS Sistemleri
Simphony
POS Sistemleri
Micros RES 3700
POS Sistemleri
I-Bar
İçecek Sayım Entegrasyonları
Massec
İçecek Sayım Entegrasyonları
Savos Digital Planet
e-Dönüşüm Uygulamaları
Protel Entegratör
e-Dönüşüm Uygulamaları
e-Logo
e-Dönüşüm Uygulamaları
Xero Muhasebe
ERP Uygulamaları
Logo Muhasebe
ERP Uygulamaları
Axata
Depo Yönetim Sistemleri
Logo B2B
B2B Uygulamaları
Stok ve maliyet yönetimi optimizasyonu için stok seviyelerini periyodik olarak gözden geçirmek, doğru talep tahminleri yapmak, ihtiyaca göre stok rotasyonu gerçekleştirmek, stok hareketlerini kayıt altına almak ve analiz etmek, iş süreçlerini iyileştirmek ve stok takip otomasyonu kullanmak gibi temel adımları izlenebilir. Bu adımlar, işletme envanterinin etkin bir şekilde yönetilerek maliyetlerin düşürülmesine, müşteri taleplerinin karşılanması için stokların optimize edilmesine ve iş verimliliğinin artırılmasına destek olur.
Envanter takip programları; restoran, café, otel, perakendecilik, toptancı, üretici, e-ticaret işletmeleri gibi depo yönetim gereksinimi duyan işletmelerde kullanılabilir. İşletme gereksinimlerine ve büyüklüğüne bağlı olarak özelleştirilebilirler.
Simpra Inventory; zincir şube yönetimi, satın alma yönetimi, ödeme takibi, reçete yönetimi, gelir gider takibi envanter yönetimi ihtiyaçlarını karşılar. e-Fatura, e-Arşiv entegrasyonu sağlar, ERP sistemleri ile çift yönlü entegrasyona sahiptir. Ayrıca Simpra POS Sistemi ile de entegre olarak çalışır.
Tıpkı cafe pos sistemi gibi ayrı bir uygulama gerektirmeden iOS, Android ve Windows ile uyumlu olarak çalışır. Google Chrome, Mozilla, Edge, Safari ve daha birçok tarayıcı ile de uyumludur.
Stok ve maliyet yönetimi, işletmelerin gereksiz stok maliyetlerini ve israfı önlemelerine yardımcı olur. Ayrıca, doğru miktarda stokun zamanında ve etkili bir şekilde temin edilmesini sağlar. Bu, işletmenin müşteri taleplerini karşılamasına ve maliyetleri kontrol altında tutmasına yardımcı olur.