Simpra Ayraç

Gerçek zamanlı stok takibi

Stok yönetiminde Simpra Inventory dönemi

Yiyecek içecek ve konuk ağırlama sektörlerine özel olarak tasarlanmış Simpra Inventory'i stoklarınızı daha verimli yönetmek ve müşteri taleplerinizi rahatlıkla karşılamak için kullanın.

İletişime geçin
Mobil uygulama üzerinden yönetim

Mobil uygulama üzerinden yönetim

Mobil cihazınızdan stok yönetim süreçlerini etkili bir şekilde yönlendirin ve raporlama işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirin.

e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu

e-Fatura ve e-Arşiv entegrasyonu

Satıcı faturalarınızı otomatik olarak alın ve e-Arşiv mükellefiyseniz faturalarınızı sisteme kolaylıkla yükleyin. Özel entegratörlerle doğrudan bağlantı kurarak, bu süreçleri en pratik şekilde yönetin.

Kolay genel gider takibi

Kolay genel gider takibi

Genel giderleri diğer giderler yöntemiyle izleyin ve gelirler raporunda ürün satışlarına dağıtarak maliyetleri görün. Diğer giderler raporu ile şube bazlı giderleri dönemsel olarak takip edin.

Hareketli ağırlıklı ortalama ile tam kontrol

Hareketli ağırlıklı ortalama ile tam kontrol

Her ürün alım veya satımı sonrasında güncellenen hareketli ağırlıklı ortalama maliyet yöntemi ile işletmenizin doğru maliyetlerini hesaplayarak finansal sağlamlığı güçlendirin ve kâr marjını optimize edin.

Sezonluk işletmeler için kiralama yöntemi

Sezonluk işletmeler için kiralama yöntemi

Kiralama yöntemi sayesinde; yazlık ve kışlık işletmelerinizin kapalı oldukları dönemlerde ödeme yapmayarak, maliyetlerinizi düşürün ve bütçenizi dengeleyin.

Tek merkezden esnek yönetim

Tek merkezden esnek yönetim

Kendi şubelerinize hareketli ağırlıklı ortalama fiyatlarla ürün gönderirken, franchise şubelerinize kâr marjıyla gönderim yapma esnekliği yakalayın.

  • Zincir şube yönetimi
  • Sıkı satın alma takibi
  • Limitsiz kullanıcı sayısı
  • Gerçek zamanlı fiyat analizi
  • Gelişmiş raporlama
  • Günlük reçete yönetimi
  • Genel gider takibi
  • Güvenli ödeme takibi
  • Kusursuz stok yönetimi
  • Uçtan uca bütünsel kontrol
  • E-fatura ve e-Arşiv entegrasyonu
  • Çift taraflı POS entegrasyonu
  • Tek merkezden takip
  • Zincir şube yönetimi
  • Sıkı satın alma takibi
  • Limitsiz kullanıcı sayısı
  • Gerçek zamanlı fiyat analizi
  • Gelişmiş raporlama
  • Günlük reçete yönetimi
  • Genel gider takibi
  • Güvenli ödeme takibi
  • Kusursuz stok yönetimi
  • Uçtan uca bütünsel kontrol
  • E-fatura ve e-Arşiv entegrasyonu
  • Çift taraflı POS entegrasyonu
  • Tek merkezden takip
3000’den fazla işletme Simpra ile çağ atladı.

Şimdi sıra sizde!

"Yönetici olarak Simpra'nın en önemli artısı, stok takibini üstün bir şekilde yönetebilme yeteneği ve aynı zamanda çalışanlar için sağladığı hızlı işlem özelliğidir."

Umut Tekgil

Usla

"Girdiğimiz reçeteler sonrasında, misafirimizin istediği ürüne göre stoğumuzdaki azalmaları kolayca takip edebiliyor, ay sonu sayımlarında ne kadar mal kalması gerektiğini de buradan rahatlıkla gözlemleyebiliyoruz."

Alper Korkmaz

Kaen Sushi


"Zayileri anlık olarak takip ederek, sayım gereksinimini ortadan kaldırdık ve ekstra araştırmaya gerek kalmadan %20 oranında zayilerimizi azaltmayı başardık."

Hubeyb Karaca

Factory Karaköy

FrankHan
Cantinery
Selin Beauty
Akkomarka
Ranchero
Feriye
Mado
factory karaköy
Leone Patisserie
Beyaz Fırın
360 İSTANBUL
HUQQABAZ
espresso lab
Usla
aheste
Fly-in beach
FERİDA
Ortaya
Dekk
Parma Sole
İGURU

22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.

Başarı hikayelerini görün

Simpra Inventory ile kontrol sizde

Simpra Ayraç

Simpra Inventory ile neler mümkün?

Kusursuz stok yönetimi
Kusursuz stok yönetimi

Simpra Inventory ile anlık stok bilgilerini ve sektörel bazda tüketici eğilimlerini analiz edin. Kusursuz yönetim ile tedarik, stok ve maliyet yönetimini hatasız gerçekleştirin.

Kusursuz stok yönetimi

  1. Stok malı, grup bazı gibi farklı kriterlere göre tüketim analizi
  2. Sektörel stok maliyetleri ile kâr / zarar hesaplaması
  3. Tedarikten masaya uçtan uca stok ve maliyet yönetimi

Yerel satın almalarda sıkı takip
Yerel satın almalarda sıkı takip

Simpra Inventory ile merkezi ve yerel satın alma süreçlerini kolaylıkla tanımlayın. Bu sayede işletmenize ait şubelerin yerel pazarda yaptığı harcamaları kolayca yönetin.

Yerel satın almalarda sıkı takip

  1. Merkez ve şubelerde çoklu işletme yönetimi
  2. Minimum zayiatla hızlı yer değişim süreçleri
  3. Şube ve tedarikçi verileriyle üretim planı optimizasyonu

Limitsiz kullanıcı tanımlama
Limitsiz kullanıcı tanımlama

Simpra Inventory, şubeler ve ambar lisanslaması üzerinden ücretlendirme yapar. Tüm şubeleriniz için sınırsız kullanıcı tanılayarak herkesi ekosisteme dahil edin.

Limitsiz kullanıcı tanımlama

  1. Satınalma süreçlerinde lokasyon bazlı kullanım rahatlığı
  2. Tedarik sürecinde tedarikçiden son kullanıcıya kadar geniş katılım avantajı
  3. Mutfakta reçete tarif modülü üzerinden katılım ve anlık stok takibi

Kolay ve kesintisiz eğitim
Kolay ve kesintisiz eğitim

Simpra Inventory'nin kullanıcı dostu arayüzünü öğrenmek için kısa ve ücretsiz bir eğitim yeterlidir. Yeni çalışanlarınızı online eğitimlere dahil edin, tüm ekibi her an güncel tutun.

Kolay ve kesintisiz eğitim

  1. İstenen her an ücretsiz online eğitim
  2. Çalışanların ihtiyaçlarına göre farklı eğitim seçenekleri
  3. Ayda iki kere düzenlenen webinar’ara ücretsiz katılım imkanı

Gerçek zamanlı fiyat analizi
Gerçek zamanlı fiyat analizi

Simpra Inventory satın alınan ürünlerin fiyat analizlerini yaparak reçete maliyetine göre satış fiyatı güncellemeleri önerir. Öneriler doğrultusunda maliyet planınızı yapın, kontrolü elinizde tutun.

Gerçek zamanlı fiyat analizi

  1. Tariflerde tüketilen hammaddeye göre fiyat güncelleme
  2. Potansiyel ve gerçek tüketim kaçaklarını yakalayabilme
  3. Fiyat analizi üzerinden reçeteyi tekrar oluşturabilme

Hızlı ve detaylı raporlama
Hızlı ve detaylı raporlama

Simpra Inventory ile anlık stok takibi yapın ve hızlıca raporlayın. Ürün, tedarikçi ve fiyat verileri ışığında dönem açıkları, kârlılık gibi filtrelerle raporlar hazırlayın, tek tuşla ilgililere gönderin.

Hızlı ve detaylı raporlama

  1. Raporlama modülüne erişim ve veri filtreleme
  2. Sisteme kayıtlı kişiler arasından seçim yapma ve gönderim kolaylığı
  3. Raporları pdf, excel gibi farklı formatlarla aktarabilme

Güvenli ve güncel ödeme takibi
Güvenli ve güncel ödeme takibi

Simpra Inventory ödeme, maliyet ve cari takiplerde anlık bilgi almanızı sağlar. Tedarikçi kartları oluşturun, finansal yönetimi Simpra güvencesi ile kesintisiz ve hatasız şekilde takip edin.

Güvenli ve güncel ödeme takibi

  1. Her tedarikçi için malzeme başına ortalama maliyet bilgisi
  2. Zamanı gelen ödemeler ile ilgili güncel bilgilendirme
  3. Ödeme takvimi ile tüm finansal bilgilere tek yerden erişim

Reçeteden üretimhaneye tam kontrol
Reçeteden üretimhaneye tam kontrol

Simpra Inventory ile yarı üretim ve tam üretim süreçlerini kolayca yönetin. Barkodlanan reçeteler sayesinde stoklarınızı takip edin, şubelerinizin taleplerini karşılayın ve sevkiyatlarınızı gerçekleştirin.

Reçeteden üretimhaneye tam kontrol

  1. Şube taleplerinde bölgesel kontrol kolaylığı
  2. Üretimhane bazında hammadde ve yarı üretim stok takibi
  3. Kasap modülü ile karkas et alımlarında verim ölçümü

Simpra Ayraç

Simpra entegrasyonları ile
her şey bir arada!

30’dan fazla entegrasyon ve 100’den fazla fonksiyon seçeneği, Simpra’nın en büyük gücü.
Simpra POS, sektördeki en son teknolojilere uyum sağlayarak işletmenizi geleceğe taşır.

Simpra POS

POS Sistemleri

Simphony

POS Sistemleri

Micros RES 3700

POS Sistemleri

I-Bar

İçecek Sayım Entegrasyonları

Massec

İçecek Sayım Entegrasyonları

Xero Muhasebe

ERP Uygulamaları

Logo Muhasebe

ERP Uygulamaları

Savos Digital Planet

e-Dönüşüm Uygulamaları

Protel Entegratör

e-Dönüşüm Uygulamaları

e-Logo

e-Dönüşüm Uygulamaları

Axata

Depo Yönetim Sistemleri

Logo B2B

B2B Uygulamaları

Simpra Inventory’nin Güçlü Fonksiyon Seti

Zincir Şube Yönetimi
Ödeme Takibi
Çift Yönlü Entegrasyon
Reçete Yönetimi
Satın Alma Yönetimi
Envanter Yönetimi
Mobil Arayüz
Satış Tahminleme
Üretim ve Parçalama
POS Entegrasyonu
e-Fatura Entegrasyonu
Gelişmiş Raporlama

Her işletmeye uygun stok yönetim sistemi Simpra’da!

Sıkça Sorulan Sorular

Stok ve maliyet yönetimi optimizasyonu için stok seviyelerini periyodik olarak gözden geçirmek, doğru talep tahminleri yapmak, ihtiyaca göre stok rotasyonu gerçekleştirmek, stok hareketlerini kayıt altına almak ve analiz etmek, iş süreçlerini iyileştirmek ve stok takip otomasyonu kullanmak gibi temel adımları izlenebilir. Bu adımlar, işletme envanterinin etkin bir şekilde yönetilerek maliyetlerin düşürülmesine, müşteri taleplerinin karşılanması için stokların optimize edilmesine ve iş verimliliğinin artırılmasına destek olur.

Envanter takip programları; restoran, café, otel, perakendecilik, toptancı, üretici, e-ticaret işletmeleri gibi depo yönetim gereksinimi duyan işletmelerde kullanılabilir. İşletme gereksinimlerine ve büyüklüğüne bağlı olarak özelleştirilebilirler.

Simpra Inventory; zincir şube yönetimi, satın alma yönetimi, ödeme takibi, reçete yönetimi, gelir gider takibi envanter yönetimi ihtiyaçlarını karşılar. e-Fatura, e-Arşiv entegrasyonu sağlar, ERP sistemleri ile çift yönlü entegrasyona sahiptir. Ayrıca Simpra POS Sistemi ile de entegre olarak çalışır.

Tıpkı cafe pos sistemi gibi ayrı bir uygulama gerektirmeden iOS, Android ve Windows ile uyumlu olarak çalışır. Google Chrome, Mozilla, Edge, Safari ve daha birçok tarayıcı ile de uyumludur.

Stok ve maliyet yönetimi, işletmelerin gereksiz stok maliyetlerini ve israfı önlemelerine yardımcı olur. Ayrıca, doğru miktarda stokun zamanında ve etkili bir şekilde temin edilmesini sağlar. Bu, işletmenin müşteri taleplerini karşılamasına ve maliyetleri kontrol altında tutmasına yardımcı olur.

İndirin ve kullanmaya başlayın.
Geleceğe yolculuk bu kadar kolay.

Aylık Bültene Kaydolun

HoReCa sektöründeki gelişmelerden ve Simpra'dan haberdar olun.