Restoranlarda Personel Kaynaklı Sorunları Çözmek İçin 5 Öneri

0
6360

Restoran işletmelerinde hizmet kalitesi, çalıştırdığınız personelin niteliği ve başarısıyla doğrudan ilişkilidir. Aynı zamanda, personelinizin hizmet süresince yapabileceği potansiyel hataları da önlemek işletmecilerin elinde. Yapmanız gereken en önemli şey, hizmetlerinizi dijital çözümlerle güçlendirip personel hatalarını önleyecek adımlar atmak…

Uygun POS sistemini seçmek çok önemli

Restoranınıza ve beklentilerinize uyumlu bir POS sistemi, tüm süreçlerinizde yanınızda olmak üzere tasarlanır. Özellikle bulut tabanlı POS sistemleri, hem hizmet kalitenizi artırır hem de iş akışınızı hızlandırır.

POS sisteminizin detaylı satış raporları vermesi, alınan ödemeleri anlık olarak kontrol edebilmeniz ve hızlı iş akışını her an işletmenizde sunabilmesi, personel hatalarının azalmasını sağlar. SimpraPOS, esnek altyapısıyla tüm restoran yönetim süreçlerinizde yanınızda.

İş akışınızı verimli hale getirin

Sipariş ve ödeme alma süreçlerinde hızlı hizmet akışının sağlanması, müşteri memnuniyetinin en önemli anahtarlarından biri. Öte yandan, bu işlemler sırasında hata yapılmaması da gelir kaybı yaşanmaması için çok önemli.

Simpra sayesinde el terminalleri ile alınan siparişler POS sistemine doğrudan aktarılır ve çekler anlık olarak yönetilebilir. Ödeme alınması sürecinde de personel yetkilendirme seçenekleri sayesinde, ürün ve çek iptalleri kontrol altında tutulurken ödemelerin de güvenliğini sağlar.

Stok ve maliyet kontrolünü dijitalleştirin

Stok ve maliyet yönetimi, günümüzün restoran işletmeleri için oldukça önemli… Stoklarınızın takibini sağlamak için manuel yöntemler yerine günümüz işletmelerinin bu alandaki ihtiyaçlarını karşılayan en güçlü çözümler olan stok ve maliyet sistemlerini tercih etmek, işlerinizi kolaylaştıracaktır.

Simpra Inventory, stok ve maliyet yönetiminde işletmenize uçtan uca çözüm sunar. Simpra Inventory sayesinde işletmenizin stoklarında yer alan ürünlerden siparişlerinize kadar pek çok önemli veriyi anlık olarak takip edebilirsiniz. Öte yandan, stoklarınızdaki ürün miktarıyla stok sisteminizdeki ürün miktarını kolayca karşılaştırarak sayım hatalarının önüne geçebilirsiniz.

Bekleme sürelerini kontrol altında tutun

Müşterilerinizin işletmenizde geçirdiği süre boyunca bekleme sürelerini kısaltabilmek için özellikle çalışmalısınız. Bu sayede, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Personellerinizin iş akışı içinde hangi masanın ne kadar süredir siparişlerini beklediğini takip edebilmesi için Simpra’da masa planı ekranları bulunur. Bu ekran üzerinden masaların bekleme sürelerini takip edebilir ve hizmetlerinizi hızlandırabilirsiniz. 

Mutfak gösterge sistemi kullanın

Alınan siparişlerin doğru şekilde ve zamanında müşterilerinize servis edilmesi için servis personeli ile mutfak personeli arasındaki iletişimin kusursuz olması gereklidir. Bu noktada ise dijital dönüşüm en verimli çözüm…

Simpra Mutfak Gösterge Sistemi, işletme mutfağınızda hazırlanan tüm ürünlerin hazır olduğu anda POS terminallerine bildiriminin düşmesini sağlar. Dokunmatik ekranıyla kolayca yönetilebilen Simpra Mutfak Gösterge Sistemi ile mutfak personeliniz ve servis personeli arasındaki iletişimi güçlendirebilirsiniz.  

Bulut tabanlı Restoran Otomasyonu Simpra ile tanışın.
(İşletmenizi Büyütüp, Kârınızı Artırmak İçin Tıklayın!)