Restoranınızı açtıktan sonra bir görünmez elin yardımıyla sürekli müşteri kazanmayacaksınız. Ancak, sürekli sizi ziyaret edecek, sizden alışveriş yapacak sadık müşteriler edinmek de göründüğü kadar zor değil. Restorana müşteri çekmek için yapılması gerekenler, tahmin edilenden çok daha kolay. Sadece üzerinde durup düşünmek ve atılması gereken adımları emin bir şekilde atarak harekete geçmek gerekiyor.
Restorana müşteri çekme yolları, aslında müşterinize sunduğunuz hizmetlerle çeşitleniyor. Eğer çeşitli hizmetler sunar ve bunları sürekli hale getirirseniz, geri kalan her şey çok daha hızlı bir şekilde gerçekleşecek. Sadık, geniş bir müşteri kitlesi elde edebilmek için, öncelikle aşağıdaki yedi yolu deneyin. Restoranınızın bir süre sonra canlandığını ve müşteri sadakati edindiğini fark edeceksiniz.
Güçlü bir sosyal medya profili oluşturun
Sosyal medya profillerinizi, işletmenizin özel yanlarını öne çıkaracak şekilde yönetin. Nitelikli ve görsel açıdan etkileyici paylaşımlar yaparak işletmenizin sosyal medyada bilinirliğini artırabilirsiniz. Geniş bir takipçi kitlesine ulaşmak istiyorsanız, indirim kampanyaları ve hediye çekilişlerini de sosyal medya hesaplarınızdan gerçekleştirebilirsiniz.
Müşterilerinizin sadakatini kazanın
Restoran işletmeleri için özel geliştirilen mobil uygulamalar, müşteri sadakati oluşturulması için büyük önem taşıyor. Günümüzde ciddi boyutlara ulaşan akıllı telefon kullanımı, beraberinde mobil uygulama alışkanlıklarını da getiriyor.
Müşterilerinizde ziyaret alışkanlığı ve sadakat yaratabilmek için, Simpra’nın sadakat modülü olan POS sistemi entegrasyonuyla Simpra Loyalty’i tercih edebilirsiniz. Simpra Loyalty sayesinde müşterilerinize özel kampanyalar sunabilir, müşterilerinizin tüketim alışkanlıklarını inceleyebilir ve bunlardan çok daha fazlasını yapabilir hatta mobil uygulamanız ve web siteniz üzerinden sipariş bile alabilirsiniz.
Ücretsiz internet bağlantısı sunun
Restoranınız içinde bir kablosuz internet bağlantısı hizmeti sunarak ziyaret süresini ve tüketimleri artırabilirsiniz. Ücretsiz internet, artık her türden işletme için hem sadakat ve ziyaret sıklığı oluşturmak adına hem de yeni müşteriler edinebilmek adına büyük bir ihtiyaç haline geldi.
Özel günleri kutlayın
Sadakat uygulamanız üzerinden müşterilerinizin doğum günü gibi bilgilerine kolaylıkla erişebilieceğiniz için, doğum günü gibi özel günlerde onlara ayrıcalıklı fırsatlar sunabilirsiniz. Böylece, bu özel günlerini işletmenizde geçirmeleri için ön ayak olur ve restoran müşteri çekme yolları içinde belki de en etkili olanını kolaylıkla kullanırsınız.
Online sipariş alın
İnternet siteniz, aracı kuruluşlar ve mobil uygulamanız üzerinden online sipariş alın. Çok uzun zamandır en çok tercih edilen paket servis sipariş yöntemini verimli ve sık bir şekilde kullanarak, işletmenizi ziyaret etmeyen müşterilerinize de ürünlerinizi sunun. Kaliteli ve hızlı paket servis, müşteri çekmek için olumlu bir etkiye sahip.
Farklı ödeme ve sipariş yöntemleri sunun
Kredi kartı, nakit, banka kartı, online ödeme, yemek kartı, temassız ödeme gibi türlü ödeme yöntemlerini aynı anda müşterilerinize alternatif olarak sunun. Böylece, müşterilerinizin her durumda ödeme yapmasını ve ödeme yöntemi sıkıntısı yaşamamasını sağlayıp hizmet kalitenizi artırırsınız. Restoran otomasyonu satın alırken, tüm bu ödeme ve hizmet türlerine uygun sistemi seçtiğinizden emin olun.
Müşterilerinizin yorumlarını önemseyin
İnternet siteleri üzerinden, sosyal medyadan ya da yüz yüze gelen tüm görüş, yorum ve önerileri önemseyip hizmetlerinizi bu yorumlara göre biçimlendirin. Müşterilerinizi dinlediğinizi hissettirebilmeniz, onların işletmenize sadakatlerini artıracaktır.
Restorana müşteri çekmek aslında sadakat duygusu oluşturabilecek yöntemlerde yatıyor. Sadakat yönetimini verimli bir şekilde sağlamak için Simpra Loyalty ile tanışın.