Anlık güncellemelerle kolay yönetim

Simpra PMS ile otellerde akıllı yönetim devri!

Anlık oda durumu güncellemeleri, pratik ödeme takibi ve çoklu acente entegrasyonu ile otel işletmeciliğinizi en üst seviyeye taşıyın ve kârlılığınızı maksimize edin.

İletişime geçin
Tek platformdan yönetim

Tek platformdan yönetim

Çok bileşenli detayları tek ekrandan yönetin.

Kesintisiz hizmet

Kesintisiz hizmet

Entegre otel otomasyonu ile uçtan uca kesintisiz hizmet sunun.

Sürekli güncellik

Sürekli güncellik

Web siteniz ve OTA'lardaki fiyat güncellemelerini belirleyin ve hemen uygulayın.

Anlık oda durumu

Anlık oda durumu

Uygulamayı kullanarak, oteliniz hakkındaki güncel bilgileri anında paylaşın.

Pratik ödeme takibi

Pratik ödeme takibi

Ödeme yöntemi analiziyle, hedefe odaklı bir promosyon stratejisi geliştirin.

Çoklu acente entegrasyonu

Çoklu acente entegrasyonu

Simpra otel yazılım programı ile 60’tan fazla acenteye entegre olun.

  • Hızlı misafir takibi
  • Tek ekrandan yönetim
  • Gelişmiş otel yönetimi
  • Kullanım kolaylığı
  • Bulut tabanlı sistem
  • Kolay veri raporlama
  • Farklı odalara farklı fiyatlar
  • Tam kontrollü kanal yönetimi
  • Konfirmasyon mektubu
  • Kolay misafir takibi
  • Minimum hata oranı
  • Kesintisiz hizmet
  • Hızlı misafir takibi
  • Tek ekrandan yönetim
  • Gelişmiş otel yönetimi
  • Kullanım kolaylığı
  • Bulut tabanlı sistem
  • Kolay veri raporlama
  • Farklı odalara farklı fiyatlar
  • Tam kontrollü kanal yönetimi
  • Konfirmasyon mektubu
  • Kolay misafir takibi
  • Minimum hata oranı
  • Kesintisiz hizmet

Simpra otel otomasyonu ile
daha fazla verim, daha az maliyet

Benzersiz yönetim süreci

Özellikler

Simpra Otel Yönetim Programı (PMS), akıllı cihazlar ve bilgisayar üzerinden kullanılabilir. Acenteler ve web sitesi üzerinden gelen tüm rezervasyonları tek ekrandan yönetin.

Fiyatlandırmalarda özgürlük

Özellikler

Özel formülasyona uyumlu altyapıya sahiptir. Ülkelere, OTA’lara ve web sitenize göre farklı fiyatlar belirleyerek müşteri potansiyelinizi artırın.

Kolay entegrasyon ile sınırsız hizmet

Özellikler

Simpra Otel Yönetim Programı (PMS), tüm güvenilir sistemlere entegre olabilir. Uygulamayı kullanırken, kesintisiz hizmete Merkez Bankası ve güvenlik güçleri haberleşmelerini de ekleyin.

3000’den fazla işletme Simpra ile çağ atladı.

Şimdi sıra sizde!

"Misafirlerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimiz. Onların taleplerine her zaman hızlı dönüş yapmaya çalışıyoruz. Otomasyon anlamında da bizim gibi hızlı aksiyon alabilen Simpra ile çalışıyoruz."

Hakan Yeşilyurt

Akkomarka

"QR menü ile kağıt israfını sıfıra çekmiş oluyoruz. Simpra QR Menu ve Simpra POS’un beraber çalışmaları sayesinde yapılan değişiklikleri aynı anda tüm sistemlerde güncelleyebilmek bize sağladığı en büyük kolaylıklardan."

Selçuk Şentepe

Symphony Lounge

"Simpra QR Menu'ye geçtikten sonra, fiyat değişiklikleri, ürün güncellemeleri ve yeni ürün eklemeleri yaparken artık QR kodlarını değiştirmemize gerek kalmadı. Bu sayede işletme olarak ciddi bir kârlılık elde ettik."

Alper Korkmaz

Kaen Sushi

Saratoga Hotel
Parma Sole
The Roof Ada
Za' ya Beach Altınkum
Çiy Restoran

22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.

Başarı hikayelerini görün

Simpra entegrasyonları ile
her şey bir arada!

Simpra Otel Otomasyonu ile rezervasyondan itibaren kusursuz hizmet sunarak
“konfor” tanımını baştan yapın.

Simpra POS

POS Sistemleri

Simphony Cloud

POS Sistemleri

Simphony

POS Sistemleri

Teklif Modülü

Otel Çözümleri

Sanal POS

Otel Çözümleri

Kanal Yöneticisi

Otel Çözümleri

Tripadvisor

Otel Çözümleri

Metasearch

Otel Çözümleri

Kayak

Otel Çözümleri

Trivago

Otel Çözümleri

Skyscanner

Otel Çözümleri

Google Hotel Ads

Otel Çözümleri

Simpra Link

Ödeme Çözümleri

Simpra PMS ile neler mümkün?

Kolay ve hızlı misafir takibi
Kolay ve hızlı misafir takibi

Simpra Otel Yönetim Programı (PMS), rezervasyonları, otel giriş ve çıkışlarını anlık olarak ekrana yansıtır. Çifte rezervasyon, iptal ve iade gibi riskleri sürpriz olmaktan çıkarın.

  1. OTA’larla anlık veri alışverişi yapan otel otomasyon programı
  2. Son durum görüntülenmesinde anlık güncellemeler
  3. Odaların durumu ve sürecini tek ekrandan görüntüleme kolaylığı
Entegre sistemler ile kusursuz otel yönetimi
Entegre sistemler ile kusursuz otel yönetimi

Simpra PMS uyumlu entegrasyon alt yapısına sahiptir. Sistemi yükleyin ve işleyişi takip edin.

  1. Merkez Bankası ve emniyet birimleri ile anlık veri iletişimi
  2. 60’tan fazla acenteye entegre uygulama
  3. Popüler platformlar ve web sitesi üzerinden kusursuz oda satışı
Bulut tabanlı sistem ile kolay veri raporlama
Bulut tabanlı sistem ile kolay veri raporlama

Bulut altyapısına sahip sistem tüm verilerin saklanmasını sağlar. Dönemsel müşteri profili gibi önemli raporlara tek tuşla ulaşın.

  1. Veri gizliliğinde güvenilir altyapı
  2. Bilgisayarlarınız bozulsa bile veri kaybına son
  3. Kişi, zaman ve konum bazlı bilgileri çekebilme kolaylığı
Farklı oda tiplerine özel fiyatlar
Farklı oda tiplerine özel fiyatlar

Simpra PMS, yeni tanımlamalara uyumlu algoritmaya sahiptir. Kullanıcı dostu arayüz ile fiyat formülleri geliştirerek kolayca uygulayın.

  1. Farklı oda tiplerine özel fiyat formülleri tanımlama
  2. Tek fiyat formülüyle tüm odalarda güncelleme
  3. Oda birleştirme ya da ayırma gibi durumlarda pratik fiyat güncelleme
Kanal yönetiminde tam kontrol
Kanal yönetiminde tam kontrol

Simpra, acente yönetiminde de kusursuz kontrol sağlar. Fiyatları belirleyin, satış ve rezervasyonları yönetin.

  1. Kanal yöneticisi ile OTA’lara farklı fiyat atama avantajı
  2. OTA üzerinden yapılan rezervasyonları anlık olarak görüntüleyebilme
  3. Fiyat güncellemelerini anlık olarak OTA’lara da yansıtabilme kolaylığı

Kusursuz otel yönetimi için gereken her şey Simpra PMS'te!

Pansiyon
Rezervasyonlu Hizmetler
Yüzme Havuzu

Sıkça Sorulan Sorular

Otel yönetim sistemi, bir otelin günlük işlemlerini, rezervasyonları, müşteri hizmetlerini, envanter yönetimini ve daha birçok işlevi otomatize etmeye yarayan bir yazılım veya platformdur.

Otel sahipleri, yöneticileri, resepsiyonistler ve diğer personel genellikle bir otel yönetim sisteminin farklı bölümlerini kullanabilir. Kullanıcı yetkileri, ihtiyaca göre özelleştirilebilir.

Simpra PMS, rezervasyon işlemlerini kolaylaştırır, müşteri hizmetleri süreçlerini hızlandırır ve personelin daha etkili bir şekilde hizmet vermesini sağlar. Bu da genellikle müşteri memnuniyetinin artmasına yol açar.

Otel yönetim sisteminin online rezervasyon motoru ile entegrasyonu, otel yöneticilerine ve personeline daha kolay bir yönetim deneyimi sağlar. Rezervasyonların tek bir merkezden izlenmesi, manuel iş yükünü azaltır ve zaman tasarrufu sağlar. Entegre bir sistem, otomatik onay e-postaları ve hatırlatıcılar gibi otomatik iletişimleri yönetmeyi kolaylaştırarak daha iyi müşteri hizmeti sunmaya olanak sunar.

Aylık Bültene Kaydolun

HoReCa sektöründeki gelişmelerden ve Simpra'dan haberdar olun.