En İyi Adisyon Programı Nasıl Seçilir?

0
1883

Her ölçekten işletmelerin operasyonlarını sorunsuz olarak gerçekleştirebilmeleri için iyi bir adisyon programına ihtiyaçları vardır. İşletmeniz için seçtiğiniz yazılım sayesinde işinizi büyütüp geliştirebilir, sipariş ve ödeme kabul edebilir, etkili bir stok yönetimi gerçekleştirebilir ve tüm sürecin verimli bir şekilde tamamlayabilirsiniz.

İşletmenizde en çok ihtiyaç duyduğunuz şeyler nedir? Hız, stok ve maliyet yönetimi, raporlama, kolay bir yazılım, farklı entegrasyonlar… Bu maddelerden bir liste oluşturup ihtiyaç duyduğunuz POS sistemini arayabilirsiniz. Fakat söylemeliyiz ki gerçekten iyi bir sistem gerekli olan her çözümü içerisinde barındıracaktır. En iyi adisyon programını ararken bakmanız gereken birkaç özelliği sizler için sıraladık.

Anlık raporlama

Operasyonel sürecinizle ilgili kapsamlı verilere ulaşmak işletmeniz hakkında daha doğru kararlar almanızı sağlar. Günümüzde bu verilere kolaylıkla ulaşabilmek adisyon programları ile mümkün. İhtiyaç duyduğunuz her an manuel olarak veri toplamak ile uğraşmadan size bu bilgileri otomatik veren bir raporlama sistemine sahip olmak hiç de fena olmaz değil mi?

İşletmenizi her an her yerden yalnızca cep telefonunuza ihtiyaç duyarak anlık olarak takip edebileceğinizi söylesek? Mobil raporlama sayesinde cep telefonunuza indireceğiniz uygulama ile işletmenizdeki tüm satışlara periyodik olarak erişebilirsiniz. Müşterilerinizin hangi ödeme tipini daha çok tercih ettiğini, toplam gelirinizi, iade ve iptalleri görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca, işletmenizdeki en favori ürünlerin neler olduğu hakkında fikir edinebilirsiniz

Verimli bir stok ve maliyet yönetimi

Gün geçtikçe önemi artan işler arasında stok ve maliyet yönetimini iyi yapabilmek yer alıyor. Mevcut tüm ürün ve hammaddeleri verimli bir şekilde kullanabilmek, maliyetleri kontrol altında tutabilmek ve israfı önleyebilmek sizin için önemli olmalı. Manuel olarak ürün sayma ve kağıt üzerinde maliyet hesabı yapma gibi işlemler ise eskide kalmış durumda. Peki, nasıl verimli bir stok yönetimi yapabileceksiniz? Tabi ki POS sisteminize entegre olan bir Stok Takip Programı ile bunu gerçekleştirebilirsiniz. Sizin yerinize stok seviyelerini düzenli olarak inceler, kritik anlarda uyarı verir, malzemelerinizin son kullanma tarihleri ve alerjen özellikleri hakkında bilgi verir.

Etkili bir stok takibi yapabileceğiniz, maliyetlerinizi optimize edebileceğiniz ve tüm süreçlerinizi kolaylaştıracak bir adisyon programı ile işletmenizin ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz.

Kullanıcı dostu

Adisyon programı işletme içerisinde en çok personel tarafından kullanılır. Kurulumu ve kullanımı kolay olan bir sisteme adapte olmak da kolaydır. Bazı yazılımlar eğitim videoları ve demolar sayesinde pratik bir öğrenim sağlar.

Her an destek

Tüm işletme süreçlerinizi yönetebilmenize olanak sağlayan bir restoran yazılımında yaşanabilecek teknik bir aksaklık gelir kaybı yaşamanıza neden olabilir. İhtiyaç anında sahip olduğunuz servis sağlayıcısının sorununuzu çözüme kavuşturabilmesi için özel bir yardım hattı üzerinden destek alabilmelisiniz. Yerel, yerinde ve 7/24 destek alabileceğiniz bir adisyon programını tercih etmeniz, işletmenizdeki işleyişin aksamamasını sağlar.

Ölçeklenebilirlik

Her işletmenin türüne ve büyüklüğüne göre değişkenlik gösteren ihtiyaçları bulunur. İşlerini genişletmeyi düşünen bir işletmeyseniz ölçeklenebilir bir POS sistemi aramalısınız. Tek bir yerden tüm şubelerinizi yönetebilmenize olanak sunan esnek bir sistem ile ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz.

SimpraPOS ile tanışın, işletmenizi uçtan uca kusursuz olarak yönetin!

Bulut tabanlı Restoran Otomasyonu Simpra ile tanışın.
(İşletmenizi Büyütüp, Kârınızı Artırmak İçin Tıklayın!)