Restoranlarda Stok ve Gelir-Gider Güvenliğini Sağlamak

0
5457

İşletmenizin güvenliği, emeğinizin ve çabanızın karşılığı için oldukça önemli. Bir restoranda güvenlik, yalnızca güvenlik sistemi kurulmasıyla yetinilebilecek kadar da basit bir konu değil. Gelirlerinizin de, stoklarınızın da güvenliğini sağlamalısınız.  

Stoklarınızı kontrol altında tutun

Stoklarınızı kontrol altında tutmak, yapabileceğiniz en önemli girişimlerden biri. Restoran güvenliğini sağlamanın en önemli püf noktalarından biri. Eğer stoklarınız güvende olursa, kayıp ve zayilerin önüne geçebilirseniz, restoranınızın en önemli varlığını koruyabilirsiniz. Böylece, maddi kaynaklarınızın güvenliğini sağlayabilirsiniz. Bu noktada, stok ve maliyet yönetimi yazılımı sahibi olmak, işlerinizi dijital ortama taşıyarak çok daha verimli bir şekilde stok kontrolü yapmanızı sağlar.

Simpra’nın işletmelere sunduğu stok ve maliyet yönetimi çözümü Simpra Inventory, stoklarınızın kontrolünü uçtan uca sağlar, maliyetlerinizi kontrol altında tutmanıza yardımcı olur, zayi ürünlerin stoklarınızdan düşmesini sağlar. Ayrıca, güncel stoklarınızı Simpra Inventory ile kolayca görüntüleyebilirsiniz.

Personel yetkilerini belirleyin

POS sisteminiz üzerinde personel yetkilendirmesini sağlamak, iş akışının güvenli bir şekilde yönetimi için en önemli adımlardan biri.

Restoran ve café işletmelerinde personel değişikliği sık gerçekleşir. Bu nedenle, personellerinizin POS sistemi üzerinde yetkilerini düzenlemeniz oldukça önemli. Bu şekilde, olası ve maddi zarara uğratabilecek hataların önüne geçebilirsiniz. SimpraPOS, personel yetkilendirmesine ve yönetici onaylı işlemleri belirlemenize olanak tanır. Personel profillerine atayabileceğiniz yetkiler sayesinde işletmenizin kontrolünü elinizde tutarsınız. 

Gelir-gider güvenliği için raporlarınızı kontrol edin

İşletmenize ait günlük, haftalık, aylık, yıllık raporların tamamı, gelir ve gider dengenizi oturtmanız ve gelirlerinizin sürekliliği için oldukça önemli.

Gün sonu raporlarınızı gözden geçirmek, gelir dengenizi kontrol etmek ve belirlediğiniz periyotlardaki işlemleri incelemek için Simpra’nın raporlama çözümü Simpra Insight’ı tercih edebilirsiniz. Simpra’nın raporlama modülü Simpra Insight, geniş raporlama özellikleriyle işletme gelir ve giderlerinizi kontrol altında tutmanızı sağlar. 

Bulut tabanlı Restoran Otomasyonu Simpra ile tanışın.
(İşletmenizi Büyütüp, Kârınızı Artırmak İçin Tıklayın!)