Otelinizdeki her siparişi anında mutfak ekranında görüntüleyin. Simpra stok yönetimi ile envanter bilgilerinizi anlık olarak güncelleyin ve otel restoran işletmenizi verimli bir şekilde yönetin.
İletişime geçinOtomatize sistemle profesyonel hizmetin keyfini yaşayın.
Simpra Otel Restoranı Adisyon Programı'nın kullanıcı dostu bir arayüzüyle operasyonlarınızı tek noktadan pratik bir şekilde yürütün.
Simpra ekosistemi verilerinizi güvenilir bulut altyapısıyla koruyun.
Oda numaraları ile eşleşen Otel Restoranı POS altyapısı sayesinde adisyon imzalatmak için uğraşmayın.
Müşteri odasından sipariş versin, mutfakta anında görüntülensin.
Konuğunuz sipariş versin, envanterinizde bilgi anlık olarak güncellensin.
"Misafirlerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimiz. Onların taleplerine her zaman hızlı dönüş yapmaya çalışıyoruz. Otomasyon anlamında da bizim gibi hızlı aksiyon alabilen Simpra ile çalışıyoruz."
Hakan Yeşilyurt
Akkomarka
"QR menü ile kağıt israfını sıfıra çekmiş oluyoruz. Simpra QR Menu ve Simpra POS’un beraber çalışmaları sayesinde yapılan değişiklikleri aynı anda tüm sistemlerde güncelleyebilmek bize sağladığı en büyük kolaylıklardan."
Selçuk Şentepe
Symphony Lounge
"Simpra QR Menu'ye geçtikten sonra, fiyat değişiklikleri, ürün güncellemeleri ve yeni ürün eklemeleri yaparken artık QR kodlarını değiştirmemize gerek kalmadı. Bu sayede işletme olarak ciddi bir kârlılık elde ettik."
Alper Korkmaz
Kaen Sushi
22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.
Simpra Otel Restoranı POS Sistemi stok kaydından tedariğe kadar otomatizedir. Bırakın, irsaliye gibi prosedürler dijital şekilde tamamlansın.
Inventory tüm ERP uygulamalarıyla çift yönlü entegredir. Siparişi verin ve gerisini Simpra’ya bırakın.
Simpra ile siparişler anında mutfakta görüntülenir. Konuğunuz odasından sipariş versin ve restorana inerken yemeği hazırlansın.
Simpra Otel Restoran Adisyon Programı kusursuz veri iletişimi sağlayan bir altyapıya sahiptir. Sistemi otomatikleştirin, müşteriniz konforunu yaşasın.
Simpra Otel Restoran Adisyon Programı, Inventory ve mutfak ekranıyla entegredir. Hızlı hizmet ile müşteri sadakatini artırın.
Otel Restoran Adisyon Programı ile masa rezervasyonlarını yönetmek mümkündür. Yiyecek - içecek alanlarında istenmeyen sürprizleri sıfırlayın.
Sistem siparişlerde stok üzerinden güncel bilgileri vererek satın alım zamanını hatırlatır. Sistemi takip edin, her zaman tedarikli olun.
Simpra Otel Restoran Adisyon Programı 7 / 24 teknik destek veren bir ekibe sahiptir. Eğitim ve destek için beklemeyin, konuklarınızı bekletmeyin.
Otel restoranı POS sistemi, otel işletmelerinin restoranlarında kullanılan bir otomasyon sistemidir. Bu sistem, restoranın sipariş alma, ödeme işlemleri, masa yönetimi ve diğer operasyonlarını kolaylaştırmak ve düzenlemek için kullanılır.
Otel restoran programı; hızlı ve doğru sipariş alma, çeşitli ödeme seçenekleri, sadakat programları ile entegre olarak misafirlerin sadakatini kazanma, oda hesabı üzerinden ödeme alma, hesap detaylarını kolaylıkla inceleme ve personel takibi gibi imkanlar sağlar.
Sipariş işlemlerini hızlandırır, stok takibini optimize eder, hesapları düzenler, müşteri ilişkilerini geliştirir ve veri analizi yapma imkanı sunar. Bu sayede işletme verimliliği artırılır ve müşteri deneyimi iyileştirilir.
Simpra Otel Restoran Yönetim Sistemi’nin sunduğu raporlama modülü Simpra Insight sayesinde, raporlara istenilen zamanda ve istenilen yerden ulaşılabilir.
Opera, Suite8 ve Simpra Otel Yönetim Sistemi entegrasyonları sayesinde oda numaralarıyla restoran rezervasyonları kolayca eşleştirilebilir.
Simpra her platformda kusursuz çalışır. Platformunu seç, yükle ve hızlıca kullanmaya başla.
Masaüstü