Simpra arka planda sizin için çalışırken, siz müşteri memnuniyetine odaklanın. İşletmenizin önceliklerini ve özel ihtiyaçlarını dikkate alarak kurgulanan bu sistemle pastane yönetiminde konforu deneyimleyin.
İletişime geçinSimpra Pastane POS sistemi ile stok ve envanter bilgileriniz anlık olarak güncellensin.
Menüye alerjen detayı gibi önemli notlar girin, müşterinizi bilgilendirin.
Simpra Pastane için özelleştirilmiş adisyon programı ile müşteri memnuniyetini artırın.
Siz müşterinizle ilgilenin, sistem arka planda çalışsın.
Sistem algoritması, işletmenin ve hizmetin önceliklerine ve içeriğine göre kurgulansın.
Pastane Adisyon Programı entegrasyonlara açık esnek bir altyapıya sahiptir.
"Misafirlerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimiz. Onların taleplerine her zaman hızlı dönüş yapmaya çalışıyoruz. Otomasyon anlamında da bizim gibi hızlı aksiyon alabilen Simpra ile çalışıyoruz."
Hakan Yeşilyurt
Akkomarka
"QR menü ile kağıt israfını sıfıra çekmiş oluyoruz. Simpra QR Menu ve Simpra POS’un beraber çalışmaları sayesinde yapılan değişiklikleri aynı anda tüm sistemlerde güncelleyebilmek bize sağladığı en büyük kolaylıklardan."
Selçuk Şentepe
Symphony Lounge
"Simpra QR Menu'ye geçtikten sonra, fiyat değişiklikleri, ürün güncellemeleri ve yeni ürün eklemeleri yaparken artık QR kodlarını değiştirmemize gerek kalmadı. Bu sayede işletme olarak ciddi bir kârlılık elde ettik."
Alper Korkmaz
Kaen Sushi
22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.
Simpra Pastane POS Sistemi ile üretim, sipariş ve satış süreçlerinin tamamı otomatizedir. Sistemi dijitalleştirin ve hizmeti iyileştirin.
Pastane POS sisteminin kullanımı kolay ve pratiktir. Sipariş kontrolü ve ödeme takibinde sıkıntı yaşamayın.
Özel promosyon oluşturmak mümkündür. Pastanenize özel lezzetlerden vazgeçmeyen müşteri sayısını artırın.
Simpra Pastane POS Sistemi\'nin kullanımı kolay, veri iletişimi hızlıdır. Sipariş, ödeme ve stok yönetiminde zaman kaybetmeyin.
Simpra Pastane POS Sistemi stok bilgilendirmesinde anlık olarak güncelleme yapar. Fire riskinden kurtulun, tedarikleri hazır tutun.
Pastane POS Sistemi altyapısı entegrasyonlarla uyumludur. Online yemek platformlarından el terminallerine tüm sistemi otomatize edin .
Simpra Pastane POS sistemi ihtiyaca göre özelleştirilebilir. Pastanenizin kriterlerine uygun şekilde özelleştirin, ekstra modüllere para vermeyin.
Simpra Insight ile entegre POS sistemi tüm bilgileri detaylı olarak raporlar. Pastanedeki her şey hakkında güncel bilgilere istediğiniz zaman ulaşın.
Stok seviyeleri gerçek zamanlı olarak takip edilebilir, stokta bulunan malzemelerin tarihleri takip edilerek tazelik konusunda endişelenmeye gerek kalmaz. Tedarikçi yönetimi için verilerden yararlanılarak malzeme siparişleri optimize edilir. Stok maliyetleri kontrol altında tutulur ve bu sayede israf azatılabilir. Simpra Inventory, pastane işletmelerinin ürünlerini her zaman taze tutmalarına imkan sağlar.
Simpra POS Sistemi’nde her ürün veya yemek maddesi için alerjen bilgisini tanımlayabilir, bu bilgileri menüde görünür hale getirebilir ve müşterilere sunulur. Alerjen içeren ürünlerin etiketlenmesi ve işaretlenmesi sağlanır.
Simpra POS’un Pazaryerinden farklı sistemlere kolaylıkla erişim sağlanır. İşletme sahipleri ve yöneticileri bu pazaryeri üzerinden istedikleri entegrasyonları seçebilir ve gerektiğinde bu entegrasyonları hızlıca kurabilirler. Simpra’nın gelişmiş ekosisteminde işletme ihtiyaçlarına uygun 30’dan fazla entegrasyon yer alır.
Simpra her platformda kusursuz çalışır. Platformunu seç, yükle ve hızlıca kullanmaya başla.
Masaüstü