Restoran yönetim sistemi Simpra, siparişten ödemeye, mutfaktan kasaya kadar tüm süreçlerde uçtan uca kontrol ve yönetim olanağı sunar. Operasyonunuzun tüm detaylarında hakimiyeti elinizde tutun.
İletişime geçinMüşteri siparişinden ödemeye kadar entegre ve uyumludur.
Simpra'nın kullanımı kolaydır. Çalışan verimini artırın, müşteriniz güler yüzlü hizmetten memnun ayrılsın.
Simpra tüm yemek sipariş platformlarıyla sözde değil gerçekten entegre olarak çalışır.
Sistemi otomatize edin, mutfaktan kopmayın.
Simpra restoran programı, kullanımı kolay ve pratiktir. Müşteriniz sipariş versin, hazırlığı takip etsin ve rahatlıkla ödeme yapsın.
Restoran otomasyonu sipariş sahibinin tüm süreci görüntülemesini sağlar. Anlık güncellemeleri otomatize edin ve müşterinizi merak içinde bırakmayın.
Restoran yönetim sistemi istatiksel raporlar sağlayan sağlam bir altyapıya sahiptir. Veri analizi yapın ve stoktan pazarlamaya maliyetlerinizi kontrol altında tutun.
"Misafirlerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimiz. Onların taleplerine her zaman hızlı dönüş yapmaya çalışıyoruz. Otomasyon anlamında da bizim gibi hızlı aksiyon alabilen Simpra ile çalışıyoruz."
Hakan Yeşilyurt
Akkomarka
"QR menü ile kağıt israfını sıfıra çekmiş oluyoruz. Simpra QR Menu ve Simpra POS’un beraber çalışmaları sayesinde yapılan değişiklikleri aynı anda tüm sistemlerde güncelleyebilmek bize sağladığı en büyük kolaylıklardan."
Selçuk Şentepe
Symphony Lounge
"Simpra QR Menu'ye geçtikten sonra, fiyat değişiklikleri, ürün güncellemeleri ve yeni ürün eklemeleri yaparken artık QR kodlarını değiştirmemize gerek kalmadı. Bu sayede işletme olarak ciddi bir kârlılık elde ettik."
Alper Korkmaz
Kaen Sushi
22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.
30’dan fazla entegrasyon ve 100’den fazla fonksiyon seçeneği, Simpra’nın en büyük gücü.
Simpra POS, sektördeki en son teknolojilere uyum sağlayarak işletmenizi geleceğe taşır.
Como
Sadakat Programları
Boostfeel
Sadakat Programları
Mikel App
Sadakat Programları
EventPay
Sadakat Programları
Reztoran Card
Sadakat Programları
Gelişmiş Müşteri İndirimi
Sadakat Programları
Voi App
Sadakat Programları
Zubizu
Sadakat Programları
Iga
Sadakat Programları
Igapass
Sadakat Programları
Simpra PMS
Otel Yönetim Sistemleri
Opera
Otel Yönetim Sistemleri
Opera Cloud
Otel Yönetim Sistemleri
Suite 8
Otel Yönetim Sistemleri
Guesty
Otel Yönetim Sistemleri
Apaleo
Otel Yönetim Sistemleri
Clock PMS
Otel Yönetim Sistemleri
Mews
Otel Yönetim Sistemleri
Eptera
Otel Yönetim Sistemleri
Yemeksepeti
Paket Servis Uygulamaları
Yemeksepeti
Paket Servis Uygulamaları
Trendyol Yemek
Paket Servis Uygulamaları
Getir Yemek
Paket Servis Uygulamaları
Migros Yemek
Paket Servis Uygulamaları
Hemen Yolda
Paket Servis Uygulamaları
Fuudy
Paket Servis Uygulamaları
Param
Ödeme Sistemleri
Paycell
Ödeme Sistemleri
Metropol
Ödeme Sistemleri
Multinet
Ödeme Sistemleri
Pluxee
Ödeme Sistemleri
Edenred
Ödeme Sistemleri
IWallet
Ödeme Sistemleri
Eventpay
Ödeme Sistemleri
Simpra QR Menu
Menü Uygulamaları
QR Menu Order
Menü Uygulamaları
Check & Place
Masa Rezervasyon Sistemleri
Simpra Pay
Mali Uygulamalar
GMU Güvenli Mali Uygulama (VUK 507)
Mali Uygulamalar
Eft POS
Mali Uygulamalar
YNÖKC
Mali Uygulamalar
Simpra Quick
Mali Uygulamalar
Simpra QR Menu Order
Mali Uygulamalar
e-Adisyon
e-Dönüşüm Uygulamaları
e-Arşiv Fatura
e-Dönüşüm Uygulamaları
e-Fatura
e-Dönüşüm Uygulamaları
SAP
ERP Uygulamaları
Netsis
ERP Uygulamaları
Logo
ERP Uygulamaları
iWallet
Diğer
Zubizu
Diğer
Simpra KDS
Diğer
Saha Robotik
Diğer
Yazar kasa
Diğer
Restoran otomasyon sisteminde kolaylık ve konfor ön plandadır. QR Menü Order ile sipariş ve ödemede müşteri memnuniyeti sağlayın.
Simpra ödeme entegrasyonu ile sipariş ve ödeme tek cihazdan tamamlanır. Sistemi yükleyin donanım maliyetini azaltın.
Simpra restoran otomasyonu ile özel indirim, kampanya ve çeşitli fırsatlar oluşturmak mümkündür. Müşterinize kendisini özel hissettirin.
Simpra restoran otomasyon programı stok takibi yaparak anlık bilgi verir. Envanter takibini otomatize edin, maliyeti kusursuz yönetin.
Simpra ile saatlik ve günlük olarak anlık rezervasyon takibi yapmak mümkündür. Rezervasyonlarınızı yönetin, müşteriyi bekletmeyin.
Simpra restoran otomasyonu sipariş durumunu hazırlık aşamasından itibaren yönetir. Siparişten itibaren konforlu hizmetin keyfini çıkarın.
Restoran otomasyonu verileri istatistiksel analize hazır hâle getirir. Mobil uygulama üzerinden tüm verilere erişim sağlayın.
Simpra restoran programı tamamen otomatize ve kusursuz veri haberleşmesi ile çalışır. İşletmenizde konforu yaşayın.
Siparişlerin ve ödemelerin daha hızlı alınmasını, işletme performansınının daha iyi izlenip analiz edilmesini kolaylaştıran Simpra restoran otomasyon sistemi, restoran operasyondaki hızlılığı ve kaliteyi artırır.
Restoran otomasyonu, farklı yazılım ve donanımlarından oluşur. Restoran POS sistemi, stok maliyet programı, qr menü, masa rezervasyon sistemi, sadakat programı, paket servis programı gibi farklı yazılımları ve ekstra donanımları içerir.
Tek bir sistem ile tüm restoran operasyonel süreçleri takip edilir, restoran işleyişindeki hatalar minimuma indirilir, detaylı raporlamalar ile işletmenin mevcut durumu hakkında fikir sahibi olmak kolaylaşır, müşteri memnuniyetini artırır.
Bulut tabanlı Simpra POS, yatırım ve operasyon maliyetini azaltır. Abonelik planını işletmeye göre planlama imkanı sağlar. Cari ödeme özelliği sayesinde müşteri profili oluşturmaya imkan tanır ve ödeme takibini kolaylaştırır. 7/24 destek hizmeti sunar.
Restoran programı; restoran, kafe, bar, pastane, plaj, perakende ve fast & food gibi pek çok işletme tarafından kullanılabilir.
Restoran otomasyon sistemi; ödeme süreçlerinin, menü kalemlerinin, paket servis hizmetinin ve bunun gibi pek çok yönetimsel sürecin kusursuz bir şekilde işletilmesini sağlayan ve her ölçekten restoran için gerekli olan özel yazılımlardır. Simpra Restoran Otomasyon Sistemi bulut tabanlı altyapısıyla ve gelişmiş çözüm kümesi bir restoranın tüm ihtiyaçlarını karşılar.
Yiyecek içecek otomasyonu (restoran otomasyon sistemi) sayesinde işletmeler, yaptıkları satışları kontrol edebilir, düzenleyebilir, stok ve maliyet kontrolünü gerçekleştirebilir ve farklı ödeme yöntemleriyle ödeme alabilir. Bu nedenle, her restoranda bulunması oldukça önemlidir. Simpra, restoranınızda siparişin alınmasından ödeme sonrasına kadar her aşamada kusursuz hizmet sunabilmenizi sağlar.
Simpra, akıllı telefon, tablet ve bilgisayarlara kolaylıkla kurulur ve hemen kullanıma hazır olur. Simpra’yı Google Play Store ve AppStore üzerinden indirerek kolayca menü kalemleri eklenebilir ve hemen satış yapmaya başlanabilir.
Restorana en uygun otomasyon sistemini seçerken işletmenin ihtiyaçları ve büyüklüğü göz önünde bulundurulmalıdır. Ayrıca sağlayıcı firmanın referansları, kullanıcı yorumları, teknik destek hizmeti, güvenlik, gelişmiş ekosistem sayesinde entegrasyon ağının geniş olmasına dikkat edilmelidir.
Bulut tabanlı restoran yazılımı, restoran yöneticilerinin her an her yerden işletmelerini yönetebilmelerine imkan tanır. Düzenli yedeklemeler ve güncellemeler otomatik olarak yapılmasını sağlar.
Restoran açmak için gereken belgeler arasında TC kimlik belgesi fotokopisi, adres bildirimi, tapu fotokopisi veya kira kontratı, vergi levhası, ustalık belgesi, imza sirküleri, adli sicil kaydı, esnaf odası kayıt belgesi, SGK belgeleri, çöp konteyneri için talep dilekçesi, elektrik, su, doğalgaz gibi hizmetlerin abonelik belgeleri bulunur.
Maliyet kontrol sistemleri, işletmelerin satın aldıkları hammaddeleri ve bu hammaddeler kullanılarak hazırlanan menü kalemlerinin maliyetleri ile stok durumlarını kontrol etmek üzere tasarlanmıştır. Simpra Inventory, en gelişmiş stok ve maliyet kontrol sistemlerinden biridir. Restoran otomasyonuna entegre olarak kusursuz bir stok ve maliyet kontrolü süreci oluşturmanı sağlar.
Simpra her platformda kusursuz çalışır. Platformunu seç, yükle ve hızlıca kullanmaya başla.
Masaüstü