35 yılı aşkın deneyim ile restoran ve otel işletmelerine özel yazılımlar geliştiren Simpra, yenilikçi çözümlerle işletme yönetiminizi basitleştiriyor. Ödeme işlemlerinden siparişlere, rezervasyonlardan daha fazlasına kadar, işletme yönetiminde aklınıza gelecek hemen hemen tüm alanlarda geleceğin teknolojileriyle buluşmanız asıl hedefimiz.
Bu yolculuğa ana ürünümüz olan POS Sistemi ile başlamış olsak da; bugün ödeme işlemleri, çevrimiçi siparişler, rezervasyonlar ve daha fazlasını içeren kapsamlı bir işletme yönetim sistemi sunuyoruz. Simpra ile restoran ve otel yönetimi teknolojisini erişilebilir ve kolay hâle getiriyoruz ve bundan büyük bir heyecan duyuyoruz.
Simpra’nın kalbinde, teknoloji ve inovasyon aşkını yeme-içme ve konuk ağırlama sektöründeki deneyimle harmanlayan, her ihtiyacınıza 7/24 yanıt veren bir ekip bulunuyor. Sektör trendlerini belirleyen profesyonel ekibimiz ile Simpra’yı geçmişten ve gelecekten ilham alarak her geçen gün geliştirmeye devam ediyoruz.
Simpra ekibi olarak, teknoloji ve inovasyonun birleştiği noktada restoran ve otel işletmeleri için geleceği şekillendirecek çözümler yaratıyoruz. Çeşitli disiplinlerden yeteneklerin bir araya geldiği ekibimiz, işletme yönetimini ve sektör normlarının kurallarını yeniden yazıyor. Biz, yalnızca teknolojik çözümler sunan bir ekip değil, aynı zamanda yarının işletmelerini tasarlayan vizyonerleriz.
Simpra her platformda kusursuz çalışır. Platformunu seç, yükle ve hızlıca kullanmaya başla.
Masaüstü