Simpra’ya geçiş yaparken tercihiniz bir danışmanın desteğiyle yerinde kurulum ya da online "Kendin Yap" eğitimleri olabilir. Biz her iki seçenekte de tam destek için yanınızdayız, 7/24.
Simpra’ya geçtiğinizde donanım kurulumu ve personel eğitimleriniz saatler içinde yapılır, sistemi hiçbir süreciniz aksamadan bir günde kullanmaya başlayabilirsiniz. Ayrıca kurulum yetkiliniz internet hesabınızı yapılandırmanıza, menünüzün sisteme aktarılmasına ve online sipariş kurulumlarını yapmanıza yardım eder.
(Kurulum süresi türüne göre değişiklik göstermektedir. Ortalama süre ise 4-6 saat arasındadır.)
Simpra restoran yönetim sistemleriyle yemek portallarına hızla entegre olabilir ve tüm siparişlerinizi tek bir ekrandan kolayca yönetebilirsiniz. İşletmenizin performansını net bir şekilde değerlendirmek ve stratejilerinizi doğru belirlemek için gelişmiş raporlama araçlarını kullanabilirsiniz.
Bulut tabanlı altyapısı sayesinde, Simpra ile raporlar ve diğer işletme verilerine dilediğiniz yerden, dilediğiniz zaman erişerek tüm süreçlerinizi kesintisiz kontrol edebilirsiniz. İşletmeniz Simpra ile büyürken siz şube ve franchise yönetimini yine tek bir sistem üzerinden kolayca yapabilir, tüm dağıtım ve üretim süreçlerinizi aynı platformda takip edebilirsiniz.
Simpra, işinizin her anında yanınızda! 7/24 ulaşabileceğiniz destek hattımız sayesinde sorunlarınıza hızlıca çözüm bulabilirsiniz. Bize telefon, WhatsApp destek hattı veya web sitemiz üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz. Destek ekibimiz, taleplerinizi anında değerlendirir ve size yardımcı olur. Ayrıca, restoranınızın büyürken ihtiyaç duyduğu tüm teknolojik araçlar saatler içinde kurularak kullanıma hazır hale getirilir. Böylece işinize kesintisiz devam edebilirsiniz.
"Simpra’yı kullanmaya başladıktan sonra kasamızda ne kadar para olduğunu ve ne kadar satış yaptığımızı rahatlıkla görebiliyoruz. Ayrıca, bir gün önce, bir hafta önce ve bir ay önceki performansımızı da kolayca takip edebiliyoruz. Stok yönetimi konusunda işimizi oldukça kolaylaştıran Simpra, bizim gibi işletmecilerin "arka tarafta neler oluyor?" diye merak ettiği pek çok soruyu da ortadan kaldırdı. Simpra’nın kullanım kolaylığı, menüsünün okunabilir ve akıcı olması bizim için çok değerli. Sektörde tanıdığım herkese Simpra’yı tavsiye ediyorum."
Nurettin Kapıyoldaş
Forno Balat İşletme Sahibi
"Simpra, mutfağı yönetirken benim çok işime yarıyor. Hangi gündeyiz bugün? Çarşamba günü. Bütün çarşambalardaki son sekiz haftanın içeri giriş sayısını alıyorum. En çok satılan yemeğini alıyorum. Aslında hazırlık talimatını ona göre veriyorum. Diyorum ki bakın şu yemeği biraz daha fazla yapın, bugün ortalama 200 kişi gelecek. Tüm bu verileri bana Simpra sağlıyor."
Yunus Emre Akkor
Palude Kurucu Ortak & Şef
"Sezonluk işimizde, sezon bittiğinde Simpra’nın tüm unsurlarını tek tuşla kapatabiliyoruz ve kullanmadığımız dönemler için hiçbir lisans veya aktivasyon ücreti ödemiyoruz. Örneğin, Eylül ayında işlerimizi bitiriyoruz ve Ekim’den Nisan’a kadar yazılımla ilgili herhangi bir ödeme yapmıyoruz. Kullanmıyoruz, ödemiyoruz. Bu sistem herkes için ideal, özellikle de eski sistemlerde yıllık ödeme zorunluluğunun yarattığı dezavantajlarla kıyaslandığında. Şu an Simpra sayesinde ciddi bir avantaj elde ediyoruz."
Furkan Tekin
Fly-Inn Beach İşletme Yöneticisi
22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.
Simpra'nın kullanıcı dostu arayüzü ve hızlı kurulum süreci, işletmenizin faaliyetlerine hızla devam etmesini sağlar. Teknik detaylarla uğraşmanıza gerek kalmadan, Simpra POS'u kolaylıkla kurun ve işinize hemen başlayın.
Simpra'nın esnek ödeme seçenekleri, işletmenizin ihtiyaçlarına uyum sağlar. Simpra POS’u ihtiyacınız doğrultusunda kullanın, maliyet kontrolünü elinizde tutun.
Simpra'nın müşteri odaklı hizmet anlayışı, işletmenizin her an destek alabilmesini sağlar. İhtiyacınız olduğunda, tecrübeli destek ekibimize kolayca ulaşın ve sorularınıza hızlı, etkili yanıtlar alın.
Sınırsız gelir merkezi oluşturma
Gelişmiş menü kalemi konfigürasyonu
Çoklu dil desteği
Toplu fiyat değişikliği ve ileri tarihli fiyat güncelleme
Sınırsız çalışan ve yetki grubu oluşturma
QR Menü
Döviz ile ödeme alma
7/24 destek
Merkezi yönetim
Raporlama
Yazılım güncelleme
Veri saklama ve barındırma
Simpra'nın kullanıcı dostu arayüzü ve hızlı kurulum süreci, işletmenizin faaliyetlerine hızla devam etmesini sağlar. Teknik detaylarla uğraşmanıza gerek kalmadan, Simpra POS'u kolaylıkla kurun ve işinize hemen başlayın.
Simpra'nın esnek ödeme seçenekleri, işletmenizin ihtiyaçlarına uyum sağlar. Simpra POS’u ihtiyacınız doğrultusunda kullanın, maliyet kontrolünü elinizde tutun.
Simpra'nın müşteri odaklı hizmet anlayışı, işletmenizin her an destek alabilmesini sağlar. İhtiyacınız olduğunda, tecrübeli destek ekibimize kolayca ulaşın ve sorularınıza hızlı, etkili yanıtlar alın.
Sınırsız gelir merkezi oluşturma
Gelişmiş menü kalemi konfigürasyonu
Çoklu dil desteği
Toplu fiyat değişikliği ve ileri tarihli fiyat güncelleme
Sınırsız çalışan ve yetki grubu oluşturma
QR Menü
Döviz ile ödeme alma
7/24 destek
Merkezi yönetim
Raporlama
Yazılım güncelleme
Veri saklama ve barındırma
Simpra her platformda kusursuz çalışır. Platformunu seç, yükle ve hızlıca kullanmaya başla.
Masaüstü