No show riskiyle vedalaşın

Simpra Reservation: rezervasyonda doğru seçim

POS entegrasyonu, merkezi yönetim ve no show riskini önleyen özellikleriyle en iyisini hedefleyin. Veriye dayalı raporlama ile işletmenizi en etkili şekilde yönetin.

İletişime geçin
Yeni nesil rezervasyon kolaylığı

Yeni nesil rezervasyon kolaylığı

Günün her saatinde, web sitenizden, Instagram’dan ya da Google gibi farklı kanallardan rezervasyon alın.

Kişiselleştirilmiş hizmet

Kişiselleştirilmiş hizmet

Misafirlerinizin önceki tercihlerini, alerjen bilgilerini ve alışkanlıklarını görüntüleyerek daha özel bir deneyim sunun.

POS sistemi entegrasyonu

POS sistemi entegrasyonu

Yapılan rezervasyon ve ödemelere ait tüm detayları anında görüntüleyin.

Tek ekrandan şube yönetimi

Tek ekrandan şube yönetimi

Şubelerdeki durumu inceleyin, analiz edin ve gerektiğinde düzenlemeler yapın.

Rezervasyon garantisi

Rezervasyon garantisi

Online rezervasyon esnasında provizyon veya ön ödeme alın.

Veriye dayalı kararlar

Veriye dayalı kararlar

Gelişmiş raporlama özellikleriyle rezervasyon verilerinin analizini yapın.

  • Hızlı ve pratik rezervasyon
  • Uzaktan yönetim
  • Tek panelden kontrol
  • Google üzerinden rezervasyon
  • Otomatik rezervasyon doğrulama
  • Hatasız masa eşleştirmesi
  • POS sistemi entegrasyonu
  • Dijital bekleme listesi
  • Müşteri segmentasyonu
  • Ön ödemeli rezervasyon
  • Provizyonlu rezervasyon
  • No-show riskine kalıcı çözüm
  • Hızlı ve pratik rezervasyon
  • Uzaktan yönetim
  • Tek panelden kontrol
  • Google üzerinden rezervasyon
  • Otomatik rezervasyon doğrulama
  • Hatasız masa eşleştirmesi
  • POS sistemi entegrasyonu
  • Dijital bekleme listesi
  • Müşteri segmentasyonu
  • Ön ödemeli rezervasyon
  • Provizyonlu rezervasyon
  • No-show riskine kalıcı çözüm
3000’den fazla işletme Simpra ile çağ atladı.

Şimdi sıra sizde!

"Misafirlerimizin memnuniyeti her zaman önceliğimiz. Onların taleplerine her zaman hızlı dönüş yapmaya çalışıyoruz. Otomasyon anlamında da bizim gibi hızlı aksiyon alabilen Simpra ile çalışıyoruz."

Hakan Yeşilyurt

Akkomarka

"QR menü ile kağıt israfını sıfıra çekmiş oluyoruz. Simpra QR Menu ve Simpra POS’un beraber çalışmaları sayesinde yapılan değişiklikleri aynı anda tüm sistemlerde güncelleyebilmek bize sağladığı en büyük kolaylıklardan."

Selçuk Şentepe

Symphony Lounge

"Simpra QR Menu'ye geçtikten sonra, fiyat değişiklikleri, ürün güncellemeleri ve yeni ürün eklemeleri yaparken artık QR kodlarını değiştirmemize gerek kalmadı. Bu sayede işletme olarak ciddi bir kârlılık elde ettik."

Alper Korkmaz

Kaen Sushi

Çok Çok Pera
Scatola Bar
Parma Sole
Efendy
Oba
Köşebaşı
Cantinery

22 ülke, 4500+ terminal, 115+ milyon işlem.
Simpra ekosistemi, 3000’den fazla işletmenin geleceğe
açılan kapısı.

Başarı hikayelerini görün

Simpra Rezervasyon Sistemi ile çağın ötesinde rezervasyon yönetimi

Talep değerlendirme opsiyonu

Özellikler

Simpra Reservation, rezervasyonları otomatik olarak onaylanmak yerine talep olarak iletilmesini sağlar. Restoranınızdaki doluluk durumuna göre rezervasyonları istediğiniz şekilde onaylayın veya reddedin.

Önceden bilgilendirme kolaylığı

Özellikler

Simpra Reservation müşterinizin mesajlarını size ve rezervasyonla ilgili güncel bilgileri müşterinize iletir. Müşterinizin hizmetini özelleştirin ve bekleme listesi takibi ile sırası gelen müşterilerinizi haberdar edin.

Saniyeler içinde rezervasyon onayı

Özellikler

Simpra üzerinden rezervasyon yapan müşteriler, işlemin onayını saniyeler içinde gerçekleştirir. Rezervasyonlara teker teker dönüş yaparak onay alma sürecini minimize edin.

Simpra Rezervasyon Sistemi ile
neler mümkün?

Pratik ve hızlı rezervasyon operasyonu
Pratik ve hızlı rezervasyon operasyonu

Simpra Reservation ile müşterinizin kendisine gelen SMS’teki linke tıklayarak saniyeler içinde onaylama işlemini tamamlamasını sağlayın.

  1. Yaklaşan rezervasyonlarda müşteriye SMS gönderimi
  2. SMS içindeki link ile onay sayfasına pratik geçiş
  3. Onay sayfasında konum ve iletişim bilgileriyle tamamlanan süreç
Google üzerinden rezervasyon imkânı
Google üzerinden rezervasyon imkânı

Google Rezervasyon entegrasyonunu ile daha fazla müşteri çekin. Potansiyel müşterilere hızlıca erişerek görünürlüğünüzü artırın.

  1. Google Arama ve Haritalar'da "Masa Rezerve Et" butonu
  2. Ek ücret ödemeden daha geniş kitlelere ulaşma
  3. Dijital bekleme listesi ve tahmini bekleme süreleri sunma
Masa planı ile uzaktan rezervasyon yönetimi
Masa planı ile uzaktan rezervasyon yönetimi

Kat ve masa planı ile restoranın tüm alanlarındaki güncel bilgilere anında ulaşın. Masa düzenleme ve yer değiştirme gibi işlemleri kolayca gerçekleştirin.

  1. Restoranın kat ve masa yerleşim görüntülerine anlık erişim
  2. Şubelerdeki rezervasyon bilgilerine tek ekrandan kolay ulaşım
  3. Katlarda ve restoranda kuş bakışı görüntü ile genel düzende pratik yönetim
Kesintisiz rezervasyon planlaması
Kesintisiz rezervasyon planlaması

Simpra Reservation sayesinde müşteriler rezervasyon yaptıkları masalar için saat dilimi belirler. Saatlik planlarla müşteri sirkülasyonunu takip edin, profesyonel hizmette işi şansa bırakmayın.

  1. Aynı masa için günün farklı saatlerinde rezervasyon imkânı
  2. Saat ve dakika bazında müşteri bilgilendirmesi avantajı
  3. Gün içinde değişen rezervasyonların saat bazında takip kolaylığı
Hatasız oda ve masa eşleştirmesi
Hatasız oda ve masa eşleştirmesi

Otel restoranı rezervasyonlarını görüntüleyerek misafirlerinizin restoran rezervasyonlarında kusursuz hizmet sağlayın.

  1. Opera PMS ve Suite8 PMS sistemlerine uyumlu entegrasyon
  2. Restoran rezervasyonuyla oda numarası eşleştirilmesinde pratik çözüm
  3. Otel çıkışında güvenilir hizmet deneyimi yaşayan mutlu müşteriler
POS sistemi entegrasyonu
POS sistemi entegrasyonu

Simpra Reservation ile yapılan rezervasyonlara ait tüm ödeme ve çek detaylarına erişin. Adisyon programı entegrasyonu ile rezervasyondan itibaren tüm süreci kolaylıkla yönetin.

  1. Kolayca entegre edilebilir POS sistemleri
  2. Müşteri harcama analiziyle strateji geliştirme
  3. Rezervasyondan ödemeye kadar tüm süreçlerde kusursuz yönetim
Müşteriye özel rezervasyon deneyimi
Müşteriye özel rezervasyon deneyimi

Simpra, müşteriye özel rezervasyon ile tüm hizmeti kişiselleştiririr. Müşteri notları ile hizmeti kişiselleştirin, sadakati yükseltin.

  1. Rezervasyon sırasında müşterinin isteklerini iletebileceği not bölümü
  2. Kişiye özel hizmetle artan müşteri memnuniyet ve sadakati
  3. Yıldönümü, kutlama gibi özel günler için tercih edilme avantajı
Müşteri profili oluşturma
Müşteri profili oluşturma

Simpra Reservation VIP veya anonim gibi tanımlı profiller oluşturarak opsiyonları artırır. Müşterilerinizi tanımlayın, rezervasyon opsiyonlarını farklılaştırın.

  1. Farklı rezervasyon girişi opsiyonları tanımlama avantajı
  2. Müşteri profiline özel hizmet tanımı oluşturma imkânı
  3. Sürekli gelen müşterilerin Simpra Sadakat modülüne aktarım kolaylığı

Birleşik, güçlü ve etkin rezervasyon yönetimiyle tanışın

Simpra ürünlerini yakından tanıyın

Simpra Reservation

Simpra Reservation ile nasıl daha fazla rezervasyon alabileceğiniz ve rezervasyon
süreçlerinizi nasıl yönetebileceğinizi keşfedin.

Hemen Başla

Sıkça Sorulan Sorular

Masa rezervasyon sistemi, yeme-içme işletmelerinin rezervasyon süreçlerini merkezi ve dijital bir platform üzerinden yürütülmesini sağlayan modern bir sistemdir. Bu sayede yöneticilere operasyonel kolaylık sunarken, müşterilere daha düzenli ve kaliteli bir online rezervasyon deneyimi sağlar.

Masa rezervasyon sistemi kullanmayı tercih eden restoranlar web siteleri, Google ve gerekli entegrasyonlar yapıldığında Instagram, Tripadvisor ve Michelin Guide gibi farklı kanallar üzerinden de direkt online rezervasyon alabilir.

Sistem, gerçek zamanlı masa müsaitlik durumunu göstererek rezervasyon çakışmalarını önler. Ayrıca müşterilerden rezervasyon yaparken provizyon veya ön ödeme alınarak “no-show” riskini azaltma imkanı da sunar. Masa rezervasyon sisteminin bekleme listesi yönetimi, POS sistemleriyle entegrasyon ve gelişmiş raporlama özellikleri sayesinde restoranlar, yoğun saatlerde bile masa yönetimini verimli şekilde yapabilir. Ayrıca masa rezervasyon sistemleri, otel yönetim sistemi (PMS) ile entegre olabilir. Bu entegrasyon sayesinde misafirlerin konaklama ve yeme-içme deneyimleri tek bir profil altında birleşir, operasyonel verimlilik artar ve gelir yönetimi daha etkin bir şekilde yapılır.

Masa rezervasyon sistemi kullanan restoranların müşterileri, masa rezervasyonlarını birkaç kolay adımla hızlıca gerçekleştirebilir:

  • Rezervasyon kanalı seçilir: Rezervasyon yapmak için restoranın web sitesi, Google, Google Haritalar veya Instagram profili ziyaret edilir. Telefonla arayarak rezervasyon yapmak isteyen müşteriler için ise, alınan rezervasyon bilgileri masa rezervasyon sistemine girilir ve müşteriye sistem üzerinden dijital onay gönderilerek, telefonda başlatılan rezervasyon süreci dijital olarak devam ettirilebilir.
  • Tarih, saat ve kişi sayısı eklenir: Müşteri, masa rezervasyon sistemi arayüzü üzerinden rezervasyon tarihini, saatini ve kişi sayısını seçer.
  • İletişim bilgileri girilir: Müşteri, rezervasyonun onayı ve bilgilendirmeler için iletişim bilgilerini ekler.
  • Özel not eklenir (isteğe bağlı): Rezervasyon sırasında alerji bilgileri, özel talepler veya kutlama notları gibi detaylar belirtilerek deneyim kişiselleştirilebilir.
  • Rezervasyon onaylanır: Müşteri rezervasyonunu tamamladığında, SMS veya e-posta yoluyla anında onay alır. Bu aşamada bazı restoranlar provizyon ya da ön ödeme talep edebilir.

Restoran rezervasyon sistemleri, işletmelere operasyonel kolaylık, müşterilere ise konforlu bir deneyim sunar. Aynı zamanda bu modern rezervasyon yöntemi restoranın rezervasyon sayılarını çoğaltarak gelirlerini de artırır.

Restoran rezervasyon sistemi kullanmanın müşteriler için avantajları:
Yeme-içme işletmelerinin restoran rezervasyon programı kullanmaları, müşterilere her yerden ve her zaman masa rezervasyonu yapma kolaylığı sağlar.
Müşteriler online restoran rezervasyon sistemi kolaylığı sayesinde, restoranın rezervasyon için uygun olduğu saatleri ve masa seçeneklerini anlık olarak görür.
Müşteriler, işletmenin restoran rezervasyon programı aracılığıyla gönderdiği SMS veya e-posta yoluyla onay ve hatırlatmalar alarak rezervasyonlarını unutmaz, kaçırmaz.
Müşteriler, rezervasyon yaparken alerjiler, özel tercihler veya kutlama notları gibi kişisel bilgiler ekleyerek deneyimlerini özelleştirebilir.
Müşteriler, restoranda yer yoksa dijital bekleme listelerine katılabilir ve masa hazır olduğunda bildirim alır. Masa kuyrukları şeffaf ve güvenilir bir şekilde yönetilir.
Tüm rezervasyon süreci müşterinin kontrolünde olacağından, restoran ile müşteri arasında yaşanabilecek iletişim eksiklikleri, hatalı tarih veya masa rezervasyonu gibi sorunlar da önlenir.
Restoran rezervasyon sistemi kullanmanın işletmeler için avantajları:
Check and Place’i rakiplerinden ayıran özelliği, rezervasyon sırasında alınan ön ödemelerden herhangi bir işlem bedeli ya da komisyon kesintisi yapılmamasıdır.
Restoranlar, rezervasyon sistemi tercih ederek manuel süreçleri sonlandırır ve rezervasyon yönetimini dijitalleştirerek kolaylaştırır.
Web sitesi, Google, Instagram gibi farklı kaynaklardan gelen rezervasyonlar tek bir panelde toplanarak kolayca görüntülenebilir ve yönetilebilir.
Rezervasyonu olan müşterilere otomatik onay ve hatırlatmalar gönderilerek “no-show” oranı azaltılır ve işletmenin gelir kaybı önlenir.
Restoran rezervasyon sistemi tercih etmenin avantajlarından biri ise işletmelerin doluluk oranı ve masa kullanımını daha verimli bir şekilde yönetebilmesidir. Bu sayede restoranlar gelirlerini de artırırlar.
İşletmeler, restoran rezervasyon programının sağladığı raporlama ve analizlerle müşteri davranışları ile restoranın yoğun olduğu saatler hakkında gerçek veriler elde eder. Bu verileri satış ve pazarlama stratejileri oluşturmak için kullanabilirler.
Rezervasyon sisteminin sakladığı müşteri geçmişi ve tercihleri görüntülenerek daha kişiselleştirilmiş hizmet sunulabilir.
Restoran rezervasyon sistemlerinin en önemli avantajlarından biri, resepsiyon, mutfak ve servis ekiplerinin aynı sistem üzerinden gerçek zamanlı verilere erişerek daha güçlü bir iletişim ve koordinasyon içinde çalışmasını sağlamasıdır.
Müşterilere dijital rezervasyon alternatifi sunmak, işletmenin marka imajını ve profesyonelliğini güçlendirir.

Sağlayıcı firma restoran rezervasyon sisteminin işletmede kurulumunu ve entegrasyonunu yapar. Sistem aktif hale geldiğinde, restoran masa planını, çalışma saatlerini, masa kapasitelerini ve rezervasyon kurallarını tanımlar. Sistem genellikle restoranın POS yazılımıyla entegre çalışır. Böylece rezervasyon ve misafir bilgileri operasyonla sorunsuz şekilde paylaşılır. Simpra Reservation gibi gelişmiş sistemler, Google, restoranın web sitesi ve Instagram gibi sosyal medya platformlarıyla da entegre edilebilir. Bu sayede restoran, bu kanallardan gelen rezervasyonları tek bir merkezden yönetebilir. Personel, gelen rezervasyonları, bekleme listelerini ve masa uygunluk durumunu POS entegrasyonu sayesinde gerçek zamanlı olarak takip ederek hizmet akışını verimli şekilde yönetebilir.

Daha sonra müşteriler, restoranın web sitesinden ya da Instagram gibi sosyal platformlarda yer alan "Rezervasyon Yap" butonunu kullanarak masa ayırtabilir. Check and Place, Google’ın Reserve with Google özelliğinin resmi partneridir. Kullanıcılar restoranı Google Arama, Google Haritalar veya Google Asistan’da bulduğunda sayfadan çıkmadan, restoranın web sitesine gitmek ya da restoranı telefonla aramak zorunda kalmadan rezervasyon yapma ayrıcalığına sahiptir. Müşteriler rezervasyonlarına tarih, saat ve kişi sayısını belirleyip iletişim bilgilerini girerek devam eder. Bu modern deneyim hem müşteri memnuniyetini artırır hem de restoran operasyonlarının daha verimli ilerlemesini sağlar.

Restoran rezervasyon sistemi, konsepti veya büyüklüğü fark etmeksizin birçok farklı yeme-içme işletmesi tarafından kullanılabilir. Çok müşterisi olan mütevazı bir lokanta ya da bistrodan, lüks bir fine dining restorana kadar rezervasyon sürecini kolaylaştırmak, misafir deneyimini iyileştirmek ve masa kullanımını daha verimli yönetmek isteyen her işletme bu sistemden fayda sağlayabilir. Sistem özellikle yoğun müşteri trafiğine sahip, sınırlı oturma kapasitesi olan veya talepten dolayı sürekli masa planlaması yapmaya ihtiyaç duyan restoranlar için oldukça avantajlıdır. Bu tür işletmeler, modern bir restoran yazılımı kullanarak operasyonel verimliliklerini de artırabilirler.

Aynı zamanda bekleme sürelerini azaltmak isteyen restoranlar, kişiselleştirilmiş hizmet sunmayı hedefleyen üst segment mekânlar ve merkezi yönetimi benimseyen çok şubeli zincirler bu sistemi kullanarak operasyonlarını daha etkin bir şekilde yürütebilir. Mevsimsel olarak çalışan ya da butik hizmet veren restoranlar da, değişken müşteri yoğunluklarını yönetmek ve özellikle yoğun dönemlerde rezervasyon süreçlerinde aksaklık yaşamamak için rezervasyon sistemi kullanmayı tercih edebilirler.

Masa rezervasyon sistemi, rezervasyon yönetiminde çok daha planlı ve koordine olmak için tercih edilmeli. Restoranlara tüm rezervasyonları kolaylıkla birleştirip yönetme imkânı sunar.

Ayrıca müşteri memnuniyetini artırmak, no-show riskini azaltmak ve hizmet kalitesinde bir standarda ulaşmak isteyen restoranlar için de rezervasyon sistemleri vazgeçilmez birer çözümdür. Restoranlar, rezervasyon sistemlerinin gelişmiş raporlama özellikleri sayesinde müşteri davranışlarını analiz etme, yoğunluk saatlerini tespit etme ve bu verilere göre operasyonel planlamalarını optimize etme olanağı da elde eder. Farklı kanallardan gelen rezervasyonları tek merkezde toplamak, iletişim hataları nedeniyle meydana gelebilecek rezervasyon sorunlarını önlerken, aynı zamanda iş gücünden tasarruf sağlar. Tüm bu avantajlar, neden masa rezervasyon sisteminin tercih edilmesi gerektiğinin sebepleri olarak sıralanabilir.

Restoran yönetimi ve restoran açmak için gerekli belgeler gibi birçok faydalı içeriği Simpra Blog’da bulabilirsiniz.

Hayır, masa rezervasyon sistemlerinin Google ile entegre olması için herhangi bir ücret ödenmez. Google ile entegrasyon yapılarak restoranlar, Google Arama ve Google Haritalar üzerinde etkin olan “Masa Rezerve Et” butonuyla doğrudan rezervasyon alabilir. Müşteriler, restoranı aramak zorunda kalmadan sadece birkaç tıklamayla rezervasyon işlemini tamamlayabilir.

Google entegrasyonunu aktif hale getirmek için Simpra Reservation çözümünün kullanılması yeterlidir. Simpra, bu bağlantıyı sizin adınıza kurar ve yönetir.

Müşteriler, restoranlara birçok farklı kanaldan kolayca ulaşarak rezervasyon yapabilir. Google Arama veya Google Haritalar üzerinden, işletmenin web sitesindeki rezervasyon butonu aracılığıyla ya da doğrudan telefonla arayarak rezervasyon oluşturabilirler. Instagram, Tripadvisor, ve Michelin Guid gibi sosyal medya platformlarından da Check and Place entegrasyonu sayesinde rezervasyon alınabilir. Tüm bu kanallardan gelen rezervasyonlar, restoranın kullandığı Simpra Reservation sistemi üzerinden tek bir platformda toplanır ve yönetilir.

Instagram üzerinden rezervasyon yapmak için öncelikle restoranın Instagram profilini ziyaret etmek gerekir. Eğer restoran, gerekli masa rezervasyon sistemlerini entegre etmişse, profilinde yer alan “Yer Ayırt” butonu aracılığıyla doğrudan rezervasyon yapabilirsiniz. Bu seçeneğe tıklayarak açılan ekranda tarih, saat ve kişi sayısını seçebilir, iletişim bilgilerinizi girerek rezervasyon işlemini hızlıca tamamlayabilirsiniz. Rezervasyonunuzun ardından size SMS veya e-posta yoluyla otomatik bir onay mesajı gönderilir. Bu sayede uygulamadan çıkmadan, Instagram üzerinden kolay ve güvenli bir şekilde masa rezervasyonu yapabilirsiniz.

Aylık Bültene Kaydolun

HoReCa sektöründeki gelişmelerden ve Simpra'dan haberdar olun.