Simpra’nın
Zayi Modülü Özelliğini Keşfet!

Simpra’nın yenilikçi ve dikkat çeken modüllerinden biri Zayi Modülü. Bu modül ile adetli ve satışta bulunan ürünlerinin içinde zayiat durumu yaşanması halinde bu ürünleri stoklarından düşebiliyorsun.

Simpra Zayi Modülü

Örneğin, stoğunda bulunan ürünler içinden son kullanma tarihi geçenleri, kırılanları ya da herhangi bir nedenle zayi olan ürünleri kolayca stoğundan düşebilirsin.

Böylece, elinde hangi üründen kaç tane kaldığını, POS sistemin üzerinde de yönetebilir ve zayi olan ürünleri hem POS sisteminden hem de eğer kullanıyorsan Simpra Inventory’deki stoklarından düşebilirsin.

Zayi Modülü Nasıl Kullanılır?

01

Simpra POS üzerinden sağ üst köşeden kullanıcı arayüzü açılır.

02

Sağ tarafta açılan menüden Fonksiyonlar seçilir. Zayi butonuna tıklanır.

03

Zayi girişi yapılacak ürünün adı girilir. Ürün seçilir.

04

Ürünün zayi nedeni seçilir.

05

Zayi olan ürün adeti belirlenir ve kaydedilir.

Bu şekilde, POS sisteminde kolayca zayi girişi gerçekleştirebilirsin.

Üstelik, eğer Simpra Inventory kullanıcısıysan, bu işlemi gerçekleştirmen halinde, stok ve maliyet modülünde de stoğun anlık olarak güncellenir.

Ayrıca, eğer zayi olan ürün, adetli ve menünde bulunan bir ürün değilse, bu durumda da zayi işlemini Simpra Inventory üzerinde gerçekleştirebilirsin.

phone

Kampanya modülümüz ve Simpra ile ilgili daha detaylı bilgiler için bize dilediğin zaman
+90 (850) 333 76 75 numaralı 7×24 Destek Hattı üzerinden ulaşabilirsin.